|
کدخبر: 332759

قیمت مرغ، بوقلمون و شترمرغ اعلام شد | گوشت منجمد چند؟

بازار گوشت و دام تهران امروز نسبت به روز گذشته افزایش قیمت گوشت مرغ کشتار را تجربه کرده است.

اقتصاد قیمت مرغ، بوقلمون و شترمرغ اعلام شد | گوشت منجمد چند؟

امروز قیمت هر کیلو مرغ کشتار در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به ۸۰,۶۶۲ تومان رسید.

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۶۶۲ تومان خرید و فروش شد. بازار گوشت مرغ همچنین شاهد رشد قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۷,۶۹۶ تومان معامله شد.

داده‌های اعلام شده نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۵۹ دستگاه کانتینر حامل محصولات پروتئینی منجمد وارداتی به بندر شهید رجایی رسیده و از این تعداد، ۳۳۲ دستگاه کانتینر از بندر فوق خارج شده است.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ریزش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۲۹۱ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش کاهش قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۶ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۱۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار افت را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت.

تولید بیش از۱۶ هزار تن گوشت مرغ

علیرضا دهمرده گفت: میزان تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: در راستای ارتقای تولید با مشارکت بهره برداران روند ساخت و ساز واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار با سرمایه‌گذاری ۹۱ هزار میلیارد ریال بخش خصوصی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ارتقای تولید با مشارکت بهره‌برداران روند ساخت و ساز واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

وی گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

دهمرده بیان کرد: نهضت ارتقای خوداتکایی سیستان و بلوچستان به تولید گوشت مرغ همچنان با مشارکت مردم و با ساخت واحدهای جدید مرغداری و راه‌اندازی مجدد واحدهای غیرفعال ادامه خواهد داشت بطوریکه بزودی در تولید گوشت مرغ استان خودکفا خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها