|
کدخبر: 332762

تصاویر جدید از سامسونگ گلکسی A۰۶ منتشر شد + عکس

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی گلکسی A06 است. امروز یکی از کاربران تصاویری جدید از این دستگاه را منتشر کرده است.

اقتصاد تصاویر جدید از سامسونگ گلکسی A۰۶ منتشر شد + عکس

Elves رندرهای تازه‌ای از گلکسی A06 را در ایکس به اشتراک گذاشته است که این گوشی هوشمند را در رنگ زرد جذاب و با نوارهای عمودی باریک در قسمت پشتی به نمایش می‌گذارد.

منبع دیگری چندی پیش اعلام کرده بود که همه کلیدها این دستگاه از قاب سمت راستی بیرون زده‌اند. گلکسی جدید سامسونگ اخیرا با شماره مدل SM-A۰۶۵F در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

گوشی-گلکسی

مشخصات سامسونگ گلکسی A۰۶

بر اساس اعلام این پایگاه، گلکسی A۰۶ از چیپست Helio G۸۵ قدرت می‌گیرد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد، اما اکنون روی نسخه ۶.۳.۰ آزمایش شده است که جدیدتر و قابل مقایسه با گوشی‌های مدرن است.

یکی دیگر از کاربران ایکس اعلام کرد که این گوشی از یک صفحه نمایش LCD ۶.۷ اینچی با وضوح HD+ بهره‌مند خواهد بود. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قیمت جلو قرار گرفته است.

همانطور که می‌بینید تمامی این مشخصات حتی در استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی با گلکسی A۰۵ یکسان است، همین موضوع این سوال را ایجاد کرد که گلکسی A۰۶ به جز اندروید ۱۴ چه قابلیت جدیدی با خود به همراه دارد؟

به هرحال گلکسی A۰۶ ماه آینده وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود سامسونگ تا آن زمان به پرسش‌های مطرح شده پاسخ بدهد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها