|
کدخبر: 332764

تعویق طرح فروش محصولات این خودروسازی قوت گرفت | چه کسی در این تاخیر مقصر است ؟

به نظر می‌رسد طرح فروش محصولات ایران خودرو با تأخیر مواجه شود.

اقتصاد تعویق طرح فروش محصولات این خودروسازی قوت گرفت  | چه کسی در این تاخیر مقصر است ؟

طبق اخبار پیشین قرار بود امروز، چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳، سایت جدید فروش ایران خودرو باز شده و افراد بتوانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. اما در حال حاضر، سایت همچنان بسته است و خبری از ثبت‌نام نیست.

بررسی‌ها نشان می‌دهد احتمالاً بانک‌های عامل، مقصر اصلی این تأخیر هستند. برای ثبت‌نام، افراد باید ابتدا حساب وکالتی داشته باشند و ۴۸ ساعت از افتتاح آن گذشته باشد. به نظر می‌رسد مشکلاتی در این زمینه پیش آمده که موجب تأخیر در راه‌اندازی سایت فروش شده است.

در مجموع، دلایلی وجود دارد که احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو را تقویت می‌کند. امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شده و فرآیند ثبت‌نام و فروش خودرو آغاز شود.

احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو

مطابق با برنامه از پیش تعیین شده ایران خودرو، سایت فروش جدید این شرکت به آدرس ikcosales.ir از امروز باید آغاز به کار کند تا متقاضیان بتوانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

با توحه به اینکه هنوز بانکهای عامل اسامی و مشخصات مشتریان را به سازمان فروش ایران خودرو ارسال نکرده، این احتمال وجود دارد که ثبت‌نام با ۱ روز تعویق در روز پنجشنبه، ۲۵ مرداد آغاز شود.

ایران خودرو در اطلاعیه شماره ۲ مهلت ثبت نام در طرح فروش محصولات خود را با ۱ روز افزایش به تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرده بود.

نظر شما درخصوص احتمال به تعورص افتادن ثبت‌نام خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

 

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها