|
کدخبر: 332981

اتریوم تهدیدی برای آینده ETF بیت کوین | جایگاه راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم در بازار کریپتو چیست ؟

ونس اسپنسر (Vance Spencer)، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فریم‌ورک ونچرز (Framework Ventures) در گفتگویی با شبکه سی‌ان‌بی‌سی پیش‌بینی کرد ETFهای اتریوم در آینده، سهم قابل توجهی از نقدینگی که در حال حاضر به سمت ETFهای بیت کوین هدایت می‌شوند را جذب کنند.

اقتصاد اتریوم تهدیدی برای آینده ETF بیت کوین | جایگاه راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم در بازار کریپتو چیست ؟

ونس اسپنسر (Vance Spencer)، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌کند در نهایت سرمایه‌گذاران سرمایه خود را به صورت ۵۰-۵۰ بین ETF اتریوم و بیت کوین تقسیم کنند.

ETFهای اتریوم سرمایه‌گذاران ETF بیت کوین را به خود جذب می‌کند

به عقیده اسپنسر، تایید و راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم نقطه عطفی مهم در بازار کریپتو محسوب می‌شود و این محصولات توجه سرمایه‌گذاران سازمانی را به خود جلب کرده‌اند. وی در گفتگوی اخیر خود در این رابطه گفت:

ETFهای اتریوم عملکرد خوبی داشته‌اند و در برخی از روزهای این هفته جریان ورودی سرمایه بیشتری نسبت به همتایان بیت کوینی خود به ثبت رسانده‌اند.

وی معتقد است چنین روندی می‌تواند به تقسیم سرمایه متعادل بین بیت کوین و اتریوم منجر شود و در نهایت سرمایه‌گذاران سنتی را به سرمایه‌گذاری در هردو ارز دیجیتال سوق دهد:

من فکر می‌کنم تعداد بیشتری از مردم در آینده سرمایه خود را به صورت ۵۰-۵۰ به بیت کوین و اتریوم تخصیص خواهند داد.

اسپنسر در این گفتگو خاطرنشان کرد که بیت کوین و اتریوم در سال‌های اخیر، بدون پشتوانه سرمایه‌گذاران سازمانی رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند و حالا نوبت آن رسیده تا با عرضه ETFها، سرمایه‌گذاران سازمانی سکان هدایت بازار را به دست خود بگیرند.

وی افزود:

محل ورود جریان‌های مالی سرمایه‌گذاران سنتی باز شده است. ETF بیت کوین یکی از بهترین عملکردها را در تاریخ داشته است و بیش از ۲۰ میلیارد دلار دارایی را از زمان راه‌اندازی جذب کرده‌اند.

به گفته اسپنسر، در حال حاضر موسسات مالی سنتی به آرامی در حال سرمایه‌گذاری در ETFها هستند. با این حال، سیر سرمایه‌گذاری آنها با یکدیگر متفاوت است:

واقعا سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را شاهد هستیم.

اسپنسر در این گفتگو ضمن ابزار خوش‌بینی در رابطه با وضوح قانون‌گذاری در آینده، خاطرنشان کرد تلاش‌های مختلف از جمله لایحه FIT 21 که هدف آن ایجاد چارچوب قانونی مشخص برای دارایی‌های دیجیتال است اهمیت به‌سزایی دارد. وی افزود:

حتی اگر یکی از این لایحه‌ها را به قانون تبدیل کنیم، یک مسیر قانونی مشخصی برای دیفای فراهم می‌شود و همه پرونده‌های قضایی را برطرف می‌کند.

وی در این گفتگو به مواضع کمیسیون بورس علیه صنعت کریپتو و سرکوب‌ کردن پلتفرم‌های دیفای مختلف اشاره کرد اما خاطرنشان کرد این دعوی‌ها و احکام دادگاه‌های آنها درنهایت می‌تواند به نفع صنعت کریپتو باشد.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها