|
کدخبر: 332984

با این روش توکن داگز را به پول تبدیل کنید

بالاخره زمان توزیع ایردراپ DOGS رسید و در جامعه کریپتو سروصدای زیادی ایجاد کرد. با مجموع عرضه ۵۵۰ میلیارد DOGS، بازار در حال آماده شدن برای فروش توکن DOGS است.

اقتصاد با این روش توکن داگز را به پول تبدیل کنید

توکن‌های DOGS در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهند شد و این بهانه‌ای شد تا اطلاعات تکمیلی در رابطه با ایردراپ DOGS را با کاربران به اشتراک بگذاریم.

توکنومیک و تخصیص توکن‌ DOGS

توزیع توکن‌های DOGS به گونه‌ای طراحی شده است که به طور قابل توجهی به سود جامعه باشد. ۸۱.۵٪ از کل عرضه به طور مستقیم به جامعه اختصاص می‌یابد:

۷۳٪ به کاربران تلگرام تعلق می‌گیرد که از طریق ربا داگز توکن DOGS کسب کرده‌اند.

۸.۵٪ باقی‌مانده بین پاداش‌های معامله‌گران، سازندگان استیکر و اعضای آینده جامعه تقسیم می‌شود.

۱۰٪ از آن نیز برای تیم و توسعه آینده محفوظ خواهد بود که بیشتر آن در یک دوره ۱۲ ماهه قفل شده است. این امر تضمین می‌کند که تیم توسعه برای پیشبرد پروژه انگیزه داشته باشند. ۸.۵٪ از کل عرضه نیز برای نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و رویدادهای مرتبط با لیستینگ کنار گذاشته می‌شود.

روش‌های دریافت توکن‌ DOGS

روند مطالبه و دریافت توکن‌های DOGS ساده اما با چند تاریخ مهم همراه است:

از ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد): شما می‌توانید توکن‌های خود را مستقیماً در کیف پول تلگرام خود دریافت کنید یا یک صرافی متمرکز (CEX) انتخاب کنید تا به آن حساب واریز شود. مطمئن شوید که یک حساب کاربری دارید و احراز هویت (KYC) آن را انجام دهید. در حال حاضر تنها سه روش زیر برای دریافت در دسترس هستند:

کیف پول: کیف پول تلگرام

صرافی اوکی‌اکس

صرافی بای‌بیت

از ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد): گزینه مطالبه توکن به یک کیف پول غیر حضانتی در دسترس خواهد بود. برای این کار، به یک کیف پول تون مانند تون‌کیپر (TonKeeper) و مقداری کارمزد نیاز دارید. می‌توانید تون کوین را از دو روش تهیه کنید. اگر از قبل استارز (Stars) دارید از طریق ربات Quick می‌توانید آن را به تون کوین تبدیل کنید. از طریق صرافی‌ها نیز می‌توانید تون کوین را خریداری کرده و به کیف پول غیرحضانتی خود منتقل کنید.

توجه داشته باشید که برای کاربران ایرانی، تنها گزینه مطالبه توکن به کیف پول غیرحضانتی در دسترس خواهد بود. بنابراین، ۳۰ مرداد این فرآیند قابل انجام است.

در حال حاضر ۱۵ صرافی اوکی‌اکس (OKX)، بینگ‌اکس (BingX)، بیت‌گت (BitGet)، بای‌بیت (ByBit)، ال بنک (LBank)، گیت دات آی او (Gate.io)، آرنج اکس (OrangeX)، بیت‌مارت (‌BitMart)، کوین‌دبلیو (CoinW)، سوپر اکس (SuperEX)، کوکوین (KuCoin)، کوین‌دی‌سی‌اکس (CoinDCX)، بیترو (Bitrue)، بایکونومی بیترو (Biconomy Bittrue) آمادگی خود برای لیست معاملات اسپات داگز را در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، اعلام کردند.

قیمت توکن داگز

هنوز قیمت توکن داگز مشخص نیست؛ اما طبق بازار پیش از عرضه صرافی گیت‌آیو (Gate.io)، داگز در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۱۵ دلار در حال معامله در این بازار است.

در حال حاضر تنها صرافی ایرانی که اعلام کرده است داگز را لیست خواهد کرد، صرافی بالینکس است.

ایردراپ داگز با ۵۳ میلیون کاربر و ۴۲.۲ میلیون کاربر واجد شرایط برای ایردراپ خود، مورد توجه قرار گرفته است. به طور میانگین به هر نفر حدود ۹٬۵۰۰ توکن داگز اختصاص یافته است و ۴۰۰ میلیارد توکن در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) همزمان با تاریخ لیستینگ در صرافی‌ها، برای کاربران واجد شرایط، توزیع خواهد شد.

به دلیل تقاضای زیاد، ممکن است تاخیر در دسترسی به برنامه وجود داشته باشد. اگر با مشکل مواجه شدید، بعداً دوباره امتحان کنید. برای کسانی که منتظر برداشت توکن‌ها به کیف پول غیرحضانتی هستند، اطمینان حاصل کنید که مقداری تون‌کوین را برای کارمزد تراکنش آماده داشته باشید.

داگز

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها