|
کدخبر: 333096

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان مشخص شد | نظام آموزشی در انتظار تعیین وزیر

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می‌رسد وزارت آموزش و پرورش در انتظار تعیین تکلیف رأی اعتماد وزرا است و در صورت مشخص شدن وزیر، بخشنامه مربوط به جلوگیری از بازنشستگی معلمان مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

اقتصاد  زمان  پرداخت حقوق بازنشستگان مشخص شد | نظام آموزشی در انتظار تعیین وزیر

ابراهیم زاده، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به نظر می‌رسد وزارت آموزش و پرورش در انتظار تعیین تکلیف رأی اعتماد وزرا است و در صورت مشخص شدن وزیر، بخشنامه مربوط به جلوگیری از بازنشستگی معلمان اصلاح خواهد شد. وی در مورد بخشنامه وزارت آموزش و پرورش که ممنوعیت بازنشستگی معلمان را شامل می‌شود، گفت: معاونان وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون حضور یافتند و پس از انجام پرسش و پاسخ، تصمیم بر این شد که ابلاغیه مربوط به به‌کارگیری بازنشستگان مورد بازبینی قرار گیرد. ابراهیم زاده همچنین در مورد بلاتکلیفی معلمان پس از شصدور این بخشنامه افزود: به نظر می‌رسد وزارت آموزش و پرورش منتظر تعیین تکلیف رأی اعتماد وزرا است و در صورت مشخص شدن وزیر، این موضوع اصلاح خواهد شد.

وی در خصوص کمبود معلم و راهکار جبران آن گفت: نمی توان یک نسخه واحدی در این خصوص پیچید در هر کدام از استان های ما شرایط متفاوت است و به نظرم باید راهکار ترکیبی یعنی جذب حق التدریسی‎‌ها، پیش دبستانی، نهضتی‌ها، خرید خدماتی ها و بازنشستگان برای جبران کمبود معلم استفاده کرد. زمان پرداخت حقوق تیر ماه ۱۴۰۳ معلمان، فرهنگیان و گارکنان شاغل وزارت آموزش و پرورش مشخص شد  زمان واریز حقوق کارکنان وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان شاغل فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. البته این روند از ساعات پایانی امروز آغاز و فردا کامل می شود

منبع: نواندیش ایرانیان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها