|
کدخبر: 333109

بازار ارز دیجیتال در بلا تکلیفی مطلق | بحران از این بازار رد نمی شود

حرکت جانبی (Sideways) قیمت بیت کوین باعث شده است تا بازار ارز دیجیتال نیز سایه سنگین نوسان را حس کنند.

آلت‌کوین‌ها در چند روز گذشته در محدوده‌هایی به دام افتاده و اغلب حمایت‌ها و مقاومت‌ها حفظ شده است. ظاهرا سرمایه‌گذاران در رابطه با روند آتی بلاتکلیف هستند.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا (SOL)

سایه بلند در کندل استیک ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد) نشان می‌دهد که خرس‌ها در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۸ دلار، موج آبی رنگ) هستند.

خرس‌ها تلاش خواهند کرد با کشاندن قیمت به زیر ۱۳۶ دلار، برتری خود را حفظ کنند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت سولانا می‌تواند تا حمایت مهم ۱۱۶ دلاری کاهش پیدا کند. این سطح مهمی است که باید آن را زیر نظر داشت؛ چرا که یک جهش قوی از این سطح می‌تواند نشان‌دهنده ماندگاری احتمالی قیمت سولانا در داخل محدوده برای چند روز دیگر باشد.

اما یک شکست به بالای میانگین‌های متحرک می‌تواند باعث افزایش قیمت تا ۱۶۴ دلار شود. احتمالا این سطح به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما اگر گاوها این سطح را نیز بشکنند، قیمت سولانا می‌تواند تا ۱۸۵ دلار افزایش پیدا کند.

سولانا۱

تحلیل تکنیکال قیمت بی‌ان‌بی (BNB)

قیمت بی‌ان‌بی به خط روند نزولی رسید که یک مقاومت کوتاه‌مدت مهم است و باید آن را زیرنظر داشت.

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۲۹ دلار، موج آبی رنگ) مسطح شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به خط میانه قرار دارد که نشان‌دهنده کاهش فشار فروش است. خریداران از موقعیت استفاده کرده و قیمت را به بالای خط روند نزولی رساندند. اکنون که موفق به این کار شدند، قیمت بی‌ان‌بی می‌تواند رالی خود را شروع کرده و تا ۶۰۰ دلار ادامه دهد.

این دیدگاه مثبت در صورتی رد خواهد شد که قیمت با شیب تندی از سطح فعلی به پایین بازگردد و در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شود. در این سناریو، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به حمایت ۴۹۵ دلاری برسانند.

بی-ان-بی

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)

قیمت ریپل پس از معامله در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در چند روز گذشته، در تلاش است تا حرکت صعودی خود را از سر بگیرد.

در صورتی که خریداران، قیمت را در بالای ۰.۵۹ دلار حفظ کنند، احتمال مومنتوم صعودی گرفتن ریپل وجود دارد. در چنین حالتی، قیمت ریپل می‌تواند تا مقاومت بالاسری ۰.۶۴ دلار افزایش پیدا کند. انتظار می‌رود فروشندگان با قدرت از این سطح دفاع کنند، اما اگر در دفاع از آن ناموفق باشند، قیمت ریپل می‌تواند تا هدف بعدی در ۰.۷۴ دلار افزایش پیدا کند.

میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۵۴ دلار، موج قرمز رنگ) یک حمایت مهم است که باید زیرنظر داشت. اگر این سطح شکسته شود، کاهش قیمت ریپل می‌تواند تا ۰.۵۰ دلار ادامه پیدا کند.

ریپل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها