|
کدخبر: 333134

ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری معرفی شد

بازار کریپتو، پس از تجربه روزهایی سخت، در حال تجربه بهبودی است و برخی آلت کوین‌ها سیگنال‌های رشد خوبی از خود نشان می‌دهند. تحلیل‌گران به چندین آلت کوین اشاره می‌کنند که با توجه به الگوهای تکنیکال و اخبار مثبت، می‌توانند شاهد جهش قیمتی مناسبی باشند.

اقتصاد ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری معرفی شد

در این مطلب به سه آلت کوین اشاره خواهیم کرد که با نشانه‌هایی از افزایش حجم معاملات و عبور از مقاومت‌های کلیدی روبرو هستند و این موضوع نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی جدید در آن‌هاست. در حالی که بازار ارز  دیجیتال به‌صورت کلی همچنان درگیر نوسانات است، این آلت‌کوین‌ها می‌توانند به‌عنوان گزینه‌هایی با پتانسیل رشد در هفته جاری در نظر گرفته شوند.

آوه (AAVE)

قیمت AAVE امروز صعودی بود و احتمال ادامه صعود قیمت آن در روزهای آتی وجود دارد. این آلت کوین که در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۲۷ دلار معامله می‌شود، اگر بتواند رشد ۲۰٪ هفته گذشته را تکرار کند، می‌تواند از الگوی کنج صعودی خارج شود.

از آنجایی که حرکت صعودی این آلت کوین به‌میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است، احتمال این امر زیاد است. با عبور از سطح ۱۱۶ دلار، هدف بعدی آوه ۱۲۹ دلار است که در زمان نگارش این مطلب به آن رسیده و رسیدن به سطح ۱۶۷ دلار هدف بعدی آن خواهد بود.

با این حال، اگر آوه نتواند به‌میزان کافی صعود کند، ممکن است به سطوح پایین‌تری بازگردد و این سناریوی صعودی را ناکام بگذارد.

قیمت-آوه

مونرو (Monero)

قیمت مونرو (XMR) مشابه با الگوی کنج نزولی فانتوم در حال حرکت است و در آستانه یک شکست صعودی قرار دارد. این الگوی صعودی نشان می‌دهد در صورت موفقیت، مونرو می‌تواند تقریباً ۱۷٪ افزایش یابد.

در راستای این روند صعودی، مونرو می‌تواند به سطح ۱۸۱ دلار برسد که بالاترین قیمت سال جاری برای توکن XMR است. اگر مونرو نتواند به این سطح برسد، به‌صورت بالقوه می‌تواند تا سطح ۱۶۵ دلار صعود کند. از آن‌جایی که این سطح، قبلا به‌عنوان سطح مقاومت مورد آزمایش قرار گرفته است، نیاز به مشاهده نشانه‌های صعودی بیشتری است تا مونرو بتواند از این سطح عبور کند. در زمان نگارش این مطلب، مونرو موفق شده است قیمت خود را تا ۱۶۱ دلار برساند.

از سوی دیگر، در صورتی که کندل روزانه مونرو نتواند بالای ۱۵۸ دلار بسته شود، ممکن است این روند صعودی ناکام مانده و قیمت مونرو در حدود ۱۵۰ دلار باقی بماند.

قیمت-مونرو

فانتوم (Fantom)

سومین آلت کوین این فهرست فانتوم (FTM) است که از اواسط ماه مه (اواخر اردیبهشت)، شتابی صعودی گرفت اما دوامی نداشت. این آلت‌ کوین که در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۰.۳۹ دلار معامله می‌شود، در نزدیکی نقطه شکست الگوی کنج نزولی قرار دارد.

این الگوی صعودی حاکی از احتمال ۷۷٪ رشد FTM پس از تایید و شکست این الگو است. به این ترتیب هدف فانتوم در سطح ۰.۶۸ دلار است. در صورتی که قیمت فانتوم به این نقطه نرسد، می‌تواند تا ۰.۵۰ دلار افزایش یابد.

با این حال، در صورتی که نتواند از مقاومت ۰.۴۱ دلار عبور کند، ممکن است قیمت آن به ۰.۲۹ دلار بازگردد و این موضوع، این سناریوی صعودی را بی‌اعتبار می‌کند.

قیمت-فانتوم

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها