|
کدخبر: 333178

صادق مالواجرد یک گزینه ایده آل است

محسن فلکی-فعال و کارشناس حوزه مسکن

در حوزه مسکن باید بر آن باشیم که همچون بسیاری از صاحب نظران، خوشبینانه محاسبه ای را مرور کنیم. با توجه به آمار های منتشر شده از رسانه های معتبر و متولیان مسکن انتظار برای خانه دار شدن یک ایرانی آزاد اندیش بیش از نیم قرن با حذف هزینه های معمولی یک زندگی ساده در نظر گرفته شده است. با احتساب شرایط وخیم اقتصادی و گرانی های چند سال اخیر، اگر خانه مناسب داشتن  یک آرزو بود، اکنون پسوند محال را نیز به خود دیده است.

محسن-فلکی

نگارنده این سطور اعتقاد دارد اگر بخواهیم از بین سه عامل تحریم، جهش افسار گسیخته ارز، و بی عملی و بی ثباتی بخشنامه هاو دستورعمل های وزارت مسکن و شهرسازی یکی را نام ببریم نقش وزارت مسکن نسبت به دوعامل دیگر پررنگ تراست اما یقینا بنای نگارنده نادیده گرفتن تلاش های متولیان این عرصه در وزارت مسکن و شهرسازی نیست بلکه معتقدیم کار باید به کار دان سپرده شود تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

در وضعیت کنونی دیگر جایی برای نگاه های تک مولفه، آزمون وخطاو حدر رفت اعتماد و سرمایه مردم وجود ندارد. امروز متقاضیان مسکن استقبالی از ساخت مسکن بدون در نظر گرفتن زیرساخت ها خدمات شهری و راه سازی ورفاهی ندارند.

وزارت مسکن و شهرسازی نیازمند فردی متخصص باتجربه و با تحصیلات مرتبط و دلسوز است که به طور یقین خانم دکتر صادق مالواجرد با توجه به تجربیات و سوابق مرتبط از سطح کارشناسی تا معاونت وزیر در بیش از دودهه خدمت در وزارتخانه مذکور و همچنین صداقت و عزم تعهد کاری در دوره تصدی پست های مرتبط و شناخت از نوآوری های صنعت ساختمان و راه شهرسازی و ارتباطات گسترده با فعالان و انجمن های نوین و پیشرو در صعنت ساختمان و شهرسازی انتخابی شایسته و درخور خواهد بود.

دلسوزانه می گوییم بهتر است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ضمن دوری از سیاست زدگی وبادرنظر گرفتن شایستگی های خانم دکتر صادق مالواجرد با رای اعتماد خود به تنهای بانوی کابینه دولت چهاردهم به وعده ۴۰ ساله صاحب خانه کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه  که چشم انتظار گوشمی از امانت گیران این مسئولیت ها از مردم هستند جامعه عمل بپوشانند

 

نویسنده: محسن فلکی
  • ناشناس ارسالی در

    برای تامین برق عراق، برق صنایع را کاهش د ادند و با ایجاد کمبود، اقدام به گران کرد ن محصولات صنعتی کردند. اپارتمانی فروختم تا جایگزین کنم اما در کمتر از دو هفته هم ه چیز گران شد و حیران شدم. لعنت ابدی خدا شما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها