|
کدخبر: 333179

جزئیات گوشی شیائومی ۱۵S پرو لو رفت + عکس

این گوشی احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ و همراه با شیائومی ۱۵ اولترا معرفی خواهد شد و بازار را با یک شوک مواجه می کند.

اقتصاد جزئیات گوشی شیائومی ۱۵S پرو لو رفت + عکس

گوشی شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که به تنوع محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد. این شرکت چینی در حال توسعه گوشی جدیدی به نام ۱۵S پرو است که به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، اطلاعات ثبت‌شده در دیتابیس IMEI، برخی جزئیات گوشی ۱۵S پرو را افشا می‌کند. البته شیائومی هم‌زمان روی نسخه‌های ۱۵، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا نیز کار می‌کند که تاامروز جزئیات مختلفی از آن‌ها در رسانه‌ها فاش شده است.

براساس اطلاعات ثبت‌شده در دیتابیس IMEI، شیائومی ۱۵ اس پرو با شماره مدل ۲۵۰۴۲PN۲۴C ثبت شده است، احتمالاً فقط در بازار چین عرضه خواهد شد و عرضه آن در بازارهای بین‌المللی منتفی است. اگر بخواهیم کمی روی این شماره مدل دقیق‌تر شویم، کد ۲۵۰۴ موجود در نام این گوشی شاید به ماه چهارم سال ۲۰۲۵ میلادی اشاره داشته باشد و زمانی تقریبی برای رونمایی از ۱۵S پرو را مشخص کند.

شیائومی-پرو

سایر مشخصات احتمالی شیائومی ۱۵S پرو

همچنین احتمال می‌رود این گوشی نمونه ارتقایافته شیائومی ۱۵ پرو باشد که اختصاصاً برای مشتریان چینی توسعه داده شده است. اسم رمزهایی که شیائومی برای محصولات جدیدش در نظر گرفته، نیز جالب‌توجه هستند؛ برای مثال، گوشی ۱۵ اس پرو با اسم «dijun» شناخته می‌شود که الهه خورشید و باروری در چین است. همچنین مدل ۱۵ پرو با اسم «haotian» به ثبت رسیده که به معنای والاترین فرمانروای آسمان‌هاست.

پیش‌ازاین اعلام شده بود برخی مدل‌های سری ۱۵ شیائومی احتمالاً اکتبر معرفی می‌شوند. البته رونمایی از شیائومی ۱۵ اولترا، به‌عنوان یکی از قوی‌ترین مدل‌های این سری، به اوایل ۲۰۲۵ موکول شده است. انتظار می‌رود شیائومی ۱۵ اس پرو نیز اوایل سال آینده میلادی روانه بازار موبایل شود.

هنوز جزئیات بیشتری درمورد سخت‌افزار شیائومی ۱۵S پرو منتشر نشده است اما این گوشی احتمالاً با پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۴ و HyperOS ۲.۰ روانه بازار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها