|
کدخبر: 333211

آلت کوین ها در مدار رشد قرار گرفتند | این ارز دیجیتال ۷۵ درصد افزایش قیمت دارد ؟

یک تحلیلگر مشهور در حوزه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده است که آلت کوین سیناپس (Synapse) ممکن است بیش از ۷۵٪ رشد کند. او همچنین نسبت به فانتوم (Fantom) و توکن بومی Curve DAO با نماد CRV، دیدگاه مثبتی دارد.

اقتصاد آلت کوین ها در مدار رشد قرار گرفتند | این ارز دیجیتال ۷۵ درصد افزایش قیمت دارد ؟

 این تحلیلگر بر این باور است که سیناپس پس از یک افت کوتاه‌مدت می‌تواند به قیمت ۱ دلار برسد و فانتوم نیز می‌تواند از روند نزولی خود خارج شود. به نظر می‌رسد قیمت CRV نیز پس از اصلاح، آماده بازگشت به سطوح بالاتر است.

سه آلت کوین که پتانسیل رشد دارند

The Crypto Dog، تحلیلگری با اسم مستعار، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد سیناپس (Synapse)، پروتکلی که هدف آن ایجاد ارتباط امن بین بلاکچین‌های مختلف است، می‌تواند بیش از ۷۵٪ رشد کند. او گفت:

فکر می‌کنم قیمتش می‌تواند به ۱ دلار برسد…بعد از اینکه قیمت آن ۱۰٪ افت کرد و به سطح شکست خود برگشت. SYN را دوباره خریدم.

-کوین

در زمان نگارش، قیمت سیناپس ۰.۵۵۷۸ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۳۴٪ افزایش یافته است. این پروژه در آگوست سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و با بیشتر شبکه‌های لایه یک و لایه دو سازگار است. در ادامه، این تحلیلگر اعلام کرده درباره فانتوم (Fantom)، رقیب اتریوم، نیز خوش‌بین شده است. او همچنین گفت که در نمودار ساعتی، فانتوم در حال شکست خط روند نزولی‌ است.

او گفت: شکست جذابی برای FTM (فانتوم) خواهد بود… در FTM یک پوزیشن باز کردم..

-کوین-داگز

در زمان نگارش خبر، قیمت فانتوم ۰.۴ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۹٪ افزایش یافته است. در نهایت، این تحلیلگر اشاره کرد که توکن بومی صرافی غیرمتمرکز Curve DAO با نماد CRV، ممکن است پس از اصلاح قیمت آماده بازگشت باشد. او افزود:

احتمالاً ۰.۳۱۸ دلار کف قیمتی مناسبی برای خرید CRV است.

در زمان نگارش، توکن CRV با قیمت ۰.۳۳۶۸ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲٪ افزایش یافته است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها