|
کدخبر: 333236

صرافی کوین بیس بازار ارز دیجیتال را میخکوب کرد | رمز ارزی که ۴۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرد

کوین‌بیس، یکی از صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال، با افزودن توکن اکوسیستم پالیگان (POL) به برنامه‌های خود، موجب افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت POL شد.

اقتصاد صرافی کوین بیس بازار ارز دیجیتال را میخکوب کرد | رمز ارزی که ۴۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرد

صرافی کوین بیس همچنین اعلام کرد که نماد معاملاتی متیک به POL تغییر خواهد کرد. این تغییرات به منظور بهبود شبکه پالیگان صورت می‌گیرد و به همین دلیل، معاملات متیک به طور موقت متوقف خواهد شد تا فرآیند انتقال به POL به صورت روان انجام شود.

کوین بیس مهاجرت متیک به POL را عملی خواهد کرد

کوین‌ بیس، صرافی پیشتاز ارزهای دیجیتال، امروز توکن اکوسیستم پالیگان را به نقشه راه (Road Map) خود اضافه کرد. پس از این کار قیمت POL بیش از ۴۰٪ افزایش داشت. علاوه بر این، در اطلاعیه جداگانه‌ای، این صرافی اعلام کرد که نماد معاملاتی توکن پالیگان از متیک به POL تغییر خواهد یافت.

تصمیم اخیر کوین‌بیس برای افزودن توکن اکوسیستم پولیگان (POL) به نقشه راه خود، یک گام مهم توسط این صرافی کریپتو به شمار می‌آید. به نظر می‌رسد جامعه پالیگان از این اطلاعیه کوین بیس که قرار است توکن POL را اضافه کند استقبال کرده است. افزایش قیمت توکن‌های POL و ماتیک هم نشان‌دهنده همین موضوع است.

این صرافی از توکن POL در هر دو شبکه پالیگان و اتریوم پشتیبانی می‌کند که این اقدام باعث افزایش کارایی این توکن و دسترسی راحت‌تر کاربران به این توکن شده است. علاوه بر این، کوین بیس اعلام کرده است در ۲۶ آگوست (۵ شهریور)، نماد معاملاتی پالیگان را از MATIC به POL تغییر خواهد داد.

این تغییر نماد یکی از گام‌های مهم در تکامل شبکه پالیگان است و این صرافی به کاربران توصیه کرده است که MATIC را در شبکه PoS پالیگان انتقال ندهند تا از هرگونه اختلال جلوگیری شود.شایان ذکر است، معاملات و انتقالات متیک در شبکه پالیگان به طور موقت بین ۲۶ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۵ تا ۲۰ شهریور) غیرفعال خواهد شد تا این انتقال در شبکه به خوبی انجام شود.

این صرافی به کاربران اطمینان داده است که کسانی که متیک را از طریق این صرافی کریپتو خریده‌اند، همچنان پاداش‌ استیکینگ را دریافت خواهند کرد، حتی در زمانی که مهاجرت شبکه به POL انجام می‌شود.

روند صعودی POL و MATIC

افزودن POL به نقشه راه کوین بیس، بین فعالان بازار واکنش مثبتی را به دنبال داشته است که این موضوع را می‌توان از افزایش قیمت این توکن نیز متوجه شد. در زمان نگارش، قیمت POL تا ۰.۶۸ دلار افزایش یافته و با قیمت ۰.۵۳ دلار معامله می‌شود.

همچنین، قیمت MATIC حدود ۱۳.۶٪ افزایش یافت و به ۰.۵۲۷۹ دلار رسید. علاوه بر این، تحلیل اخیر قیمت پالیگان نشان می‌دهد که این توکن می‌تواند سطح ۰.۶ دلار را به دست آورد.

انتظار می‌رود این مهاجرت از ماتیک به POL، در ماه‌های آینده تکمیل شود و کوین بیس اطلاعات زمان‌بندی و فرآیند این روند ارائه خواهد کرد.

در این دوره، معاملات ماتیک و POL در اتریوم ادامه خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که کاربران دسترسی‌ به دارایی‌شان را از دست ندهند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها