|
کدخبر: 333241

بیت کوین ۲ شهریور صعود خوبی را تجربه کرد | بازار ارز دیجیتال برای ۱۲۰ هزار دلاری آماده می شود ؟

بیت کوین، با نماد اختصاری BTC، یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازاری حدود ۱.۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد و دامیننس فعلی بیت کوین ۵۶.۰۱ درصد است. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۶۰,۵۵۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۸,۲۲۹ تومان، معادل ۳,۵۲۶,۰۴۴,۰۹۴ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۶.۹۶ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۱۲% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ (14 March 2024) معادل ۷۳,۱۰۳.۵۸ دلار بوده که همینک %۱۷.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۷۴ میلیون و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۱,۲۷۱,۱۶۴,۰۴۲,۳۳۳.۷۵ دلار است.

اقتصاد بیت کوین ۲ شهریور صعود خوبی را تجربه کرد | بازار ارز دیجیتال برای ۱۲۰ هزار دلاری آماده می شود ؟

قیمت بیت کوین به شدت از کف زیر ۵۰٬۰۰۰ دلار اخیر خود بهبود یافته که نشان‌دهنده خرید تهاجمی معامله‌گران در سطوح پایین‌تر است. اما همچنان بین ۵۸ هزار تا ۶۰ هزار دلار در نوسان است .اگرچه این رشد ، بسیاری را به بازار امیدوار کرده، پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر با تجربه معتقد است هنوز فروش به پایان خود نرسیده و ۵۰٪ احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زیر ۴۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲ شهریور۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته کار خود را با نوسانات  افزایشی نیز آغاز کرده است. به طوری که بازار رمز ارزها امروز با افزایش چشمگیر قیمت مواجه بودند. بیت کوین که در اواخر هفته گذشته به ۶۰ هزار دلار هم رسید با اندکی کاهش مجددا روی ۵۹ هزار دلار ایستاد. اما امروز این ارز دیجیتال  با افزایش ۰.۲۳ درصدی به حدود قیم ۶۰,۹۷۵.۵۰۷ هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال امروز متعادل است در بین ارزهای دیجیتال ۲ رمز ارز بایننس کوین و ریپل بیشترین افزایش قیمت را برای خود  به ثبت رسانده اند .

امروز بیت کوین با نرخ ۶۰,۹۷۵.۵۰  هزار دلار (۳,۵۷۴,۹۱۴,۰۹۶  تومان) با ۲۳/0 درصد  افزایش قیمت نیز معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات روبه رشد نیز آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۲۰۲,۶۴۴,۸۲۱,۵۵۱.۴۵ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۵,۴۵۷,۹۵۰,۳۸۲.۷۶هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است . قابل ذکر است که بیت کوین در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۴ ( ۲۴ اسفند ۱۴۰۲) به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکورد صعود های خودرا نیز شکسته بود.

نمودار-بیت-کوین

مروری بر اخبار ۲۴  ساعت گذشته بازار ارز دیجیتال

لیست شدن این ایردراپ باز هم به تعویق افتاد | داگز در انتظار نقد شدن

تیم ایردراپ داگز (DOGS) در خبری اعلام کرد که توکن مورد انتظار DOGS به زودی از طریق برنامه لانچ پول (Launchpool) در بایننس عرضه خواهد شد. براساس این گزارش، این لیستینگ برای داگز، پیشرفت مهمی بوده و نشان‌دهنده محبوبیت رو به رشد توکن است.

آلت کوین ها در مدار رشد قرار گرفتند | این ارز دیجیتال ۷۵ درصد افزایش قیمت دارد ؟

یک تحلیلگر مشهور در حوزه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده است که آلت کوین سیناپس (Synapse) ممکن است بیش از ۷۵٪ رشد کند. او همچنین نسبت به فانتوم (Fantom) و توکن بومی Curve DAO با نماد CRV، دیدگاه مثبتی دارد.

نگرانی کاربران بازار ارز دیجیتال شدت گرفت | اتریوم در آستانه یک حمله قرار گرفت

براساس این گزارش یک آدرس مرتبط با گولم (Golem)، به تازگی فعال شده است و چیزی حدود ۴۰۰۰ اتریوم ر به صرافی های گوناگون انتقال داده است.این عمل باعث تشدید نگرانی در میان کاربران ارز دیجیتال اتریوم شده است. این اقدام احتمال افزایش فشار فروش در بازار اتریوم را تقویت می کند.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر اول بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها