|
کدخبر: 333257

میم کوین ها شبکه ترون را ویروسی کردند | پامپ فان میدان رقابت را به سان پامپ باخت

درآمد سان پامپ (SunPump)، سازنده میم‌کوین در بلاکچین ترون، در ۲۴ ساعت گذشته از درآمد پامپ‌فان (PumpFun) پیشی گرفته است. به نظر می‌رسد که ترون پس از راه‌اندازی سان‌پامپ، به بلاکچین محبوب جدید میم‌کوین‌ها تبدیل شده است.

اقتصاد میم کوین ها شبکه ترون را ویروسی کردند | پامپ فان میدان رقابت را به سان پامپ باخت

طبق داده‌های دون آنالیتیکس (Dune Analytics)، در روز چهارشنبه، سان‌پامپ حدود ۷٬۵۳۱ توکن را از طریق پلتفرم خود راه‌اندازی کرد و درآمد روزانه‌ای معادل ۳.۶۵ میلیون ترون یا حدود ۵۴۸٬۰۰۰ دلار بر اساس قیمت فعلی ترون کسب کرد. داده‌های آنچین در بازار ارز دیجیتال نشان می‌دهد که این درآمد از درآمد روزانه پامپ‌فان که ۲٬۵۷۵ سولانا به ارزش تقریبی ۳۶۷٬۱۹۵ دلار بود، بیشتر است. در همان روز، حدود ۶٬۹۴۱ توکن با استفاده از پامپ‌فان ایجاد شد.

سان‌پامپ که هفته گذشته راه‌اندازی شد، برای تولید میم‌کوین‌ها استفاده می‌شود و برخی از آن‌ها شاهد نوسانات قابل توجه قیمت بودند. به عنوان مثال، سان‌داگ (Sundog) دیروز در یک مرحله ۲۵٪ جهش کرد و به حدود ۰.۲۵ دلار رسید، اما طبق داده‌های کوین‌گکو، در زمان نگارش این مقاله به ۰.۲۱ دلار کاهش یافته که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۶٪ کاهش را نشان می‌دهد. ارزش بازار این میم‌کوین در حال حاضر ۲۱۶ میلیون دلار است که برای مدت کوتاهی در روز گذشته به ۲۵۰ میلیون دلار نیز رسید. از این گذشته، پامپ‌فان از زمان عرضه در ژانویه، تولید بیش از ۱.۸ میلیون توکن را تسهیل کرده است.

جاستین سان، بنیانگذار ترون، در چند روز گذشته به طور تهاجمی در رابطه با سان‌پامپ در صفحه X خود، پست‌هایی ارسال کرد و حتی آدرس آن را در بیوگرافی پروفایل خود اضافه کرد. وی اظهار داشت:

فردا، نسخه جدیدی از سان‌پامپ راه اندازی خواهد شد که به طور قابل توجهی ثبات را بهبود می‌بخشد. اختلاف داده‌ها و مشکلات کی‌لاین (K-Line) که همه گزارش کرده‌اند نیز به طور کامل حل خواهند شد.

معامله‌گری که ۱٬۶۹۰ دلار به ۲۰ میلیون دلار تبدیل کرد

طبق داده‌های آرکهام (Arkham) یکی از اولین سرمایه‌گذاران میم کوین سان داگ (SUNDOG)، تنها در شش روز با سرمایه‌گذاری ۱٬۶۹۰ دلاری، حدود ۱٬۱۸۳٬۳۳۱٪ سود به دست آورده است.

این معامله‌گر ۱٬۶۹۰ دلار SUNDOG را در ۶ روز به ۲۰ میلیون دلار تبدیل کردو

TT4S5 یکی از اولین خریداران SUNDOG بود و ۱۰۴.۳۳ میلیون توکن را به قیمت ۱٬۶۹۰ دلار خریداری کرد. وی در حال حاضر ۱۹.۵۲ میلیون دلار SUNDOG را در ۷ آدرس نگهداری می‌کند و همچنین ۱.۰۸ میلیون دلار SUNDOG را به صرافی‌ها ارسال کرده است.

با توجه به موفقیت سان پامپ، بلاکچین TRON از نظر حجم ۲۴ ساعته در روز سه‌شنبه در صدر همه شبکه‌های دیگر قرار گرفت و توسعه‌دهنده میم کوین برای مدت کوتاهی فعالیت‌های خود را متوقف کرد و سپس بازیابی شد.

جاستین سان گفت که شبکه TRON ممکن است محدودیت انرژی خود را افزایش دهد تا بتواند با افزایش فعالیت سازگار شود.

قیمت ترون نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۷۷٪ کاهش داشته و با قیمت ۰.۱۶ دلار در حال معامله بوده، اما طبق صفحه قیمت لحظه‌ای میهن بلاکچین، در هفته گذشته ۱۸.۷۷٪ افزایش یافته است. ارزش بازار آن اکنون ۱۳.۶ میلیارد دلار است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها