|
کدخبر: 333277

بازار ارز دیجیتال ۳ شهریور ۱۴۰۳ | بیت کوین برای ۱۲۰ هزار دلار گام برداشت ؟

بیت کوین (BTC) امروز ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ از مقاومت ۶۳,۰۰۰ دلاری عبور کرد که نشانه‌هایی از تمایل خریداران (گاوها) برای افزایش قیمت را نشان داد. سخنان جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر کاهش نرخ بهره در آینده، به دارایی‌های پرریسک رونق بخشید. تحلیل تکنیکال وب‌سایت کراکن نشان می‌دهد که بیت کوین برای اجتناب از آزمایش مجدد سطح ۴۹,۰۰۰ دلار، باید بالای ۶۲,۰۰۰ دلار تثبیت شود. در حال حاضر می‌توان گفت که فروشندگان (خرس‌ها) نتوانستند قیمت را زیر حمایت ۵۵,۷۲۴ دلار نگه دارند و اکنون گاوها وارد صحنه شدند. تحلیل نمودارها نشان می‌دهد که اگر قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کند، می‌تواند تا ۶۵,۶۶۰ دلار و سپس ۷۰,۰۰۰ دلار صعود کند. اما شکست زیر ۶۰,۰۰۰ دلار می‌تواند منجر به سقوط تا حمایت حیاتی ۵۵,۷۲۴ دلار شود.

اقتصاد بازار ارز دیجیتال ۳ شهریور ۱۴۰۳  | بیت کوین برای ۱۲۰ هزار دلار گام برداشت ؟

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ شهریور ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته کار خود را با نوسانات  افزایشی شدیدی نیز آغاز کرده است. به طوری که بازار رمز ارزها امروز با افزایش قیمت مواجه بودند. بیت کوین که در ۲۴ ساعت گذشته به بالای ۶۰ هزار دلار رسید. اکنون با توجه بع روند صعودی که در پیش گرفته است  روی ۶۴ هزار دلار ایستاد. امروز این ارز دیجیتال  با کاهش ۵.۵۱ درصدی به حدود قیمت ۶۳,۹۸۳.۱۳ هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال امروز افزایشی است و در بین ارزهای دیجیتال ۳ رمز ارز سولانا، دوج کوین و اتریوم  بیشترین افزایش قیمت را به نام خود به ترتیب ۶.۱۸ ، ۵.۹۹ و ۴.۲۸ درصد به نام  ثبت کردند .

ارز_دیجیتال

پادشاه ارز دیجیتال کولاک بپا کرد

بیت کوین در بازار ارز دیجیتال به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال با نماد اختصاری BTC ، شناخته می شود. ارز دیجیتال نوعی دارایی دیجیتال است که در بین مردم رواج بسیاری دافته است. این ارز دیجیتال که با ارزش حدود ۱.۲ تریلیون دلار در صدر جدول ارز دیجیتال قرار دارد و دامیننس فعلی آن ۵۶.۱ درصد است. در حال حاضر قیمت هر واحد این ارز دیجیتال ۶۳.۹۸۳ هزار دلار است که معادل۳,۷۲۰,۳۵۹,۶۷۷  تومان معامله می شود.حجم مبادلات این ارز دیجیتال به صورت روزانه ۴۳,۲۶۸ میلیارد دلار است.قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۵.۵۱% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ (14 March 2024) معادل ۷۳,۱۰۳.۵۸ دلار بوده که همینک %۱۷.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. 

 

امروز بیت کوین با نرخ ۶۳,۹۸۳.۱۳  هزار دلار (۳,۷۲۰,۳۵۹,۶۷۷  تومان) با ۵۱/۵ درصد  افزایش  قیمت نیز معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات صعودی نیز آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۲۶۳,۹۹۰,۸۷۶,۰۳۳.۳۶ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۴۳,۲۶۸,۵۴۹,۸۰۸.۱۲ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است . قابل ذکر است که بیت کوین در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۴ ( ۲۴ اسفند ۱۴۰۲) به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکورد صعود های خودرا نیز شکسته بود.

مروری بر اخبار ۲۴  ساعت گذشته بازار ارز دیجیتال

ایردراپ معروف تلگرامی از چشم کاربران افتاد | همستر کامبت به بن بست رسید یا توکن سوزی کرد ؟

بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) که به‌عنوان یک بازی کلیکی (tap to earn) شناخته می‌شود، با چالش‌هایی روبرو شده که نگرانی‌هایی را در میان جامعه بزرگ کاربرانش به وجود آورده است. این مشکلات غیرمنتظره منجر به تأخیر در ایردراپ و کاهش قابل‌توجه تعداد کاربران این بازی شده استبازار ارز دیجیتال در بلا تکلیفی مطلق | بحران از این بازار رد نمی شود

بهترین میم کوین های بازار ارز دیجیتال را چگونه بشناسید ؟

در دنیای پرنوسان و هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال، میم کوین‌ها به عنوان یک پدیده پرسود شناخته شده‌اند. اما برای موفقیت در این بازار پرریسک، نیاز به نظارت و تحلیل مداوم، اجرای استراتژی‌های خاص و شناسایی میم کوین‌های با پتانسیل رشد بالا وجود دارد. ابزارهای شناسایی بهترین میم کوین‌ها یکی از کلیدهای موفقیت در این عرصه به شمار می‌روند و به معامله‌گران کمک می‌کنند تا با سرعت و دقت بیشتری میم کوین‌های جدید و با پتانسیل را شناسایی کنند

بیت کوین ۲ شهریور صعود خوبی را تجربه کرد | بازار ارز دیجیتال برای ۱۲۰ هزار دلاری آماده می شود ؟

بیت کوین، با نماد اختصاری BTC، یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازاری حدود ۱.۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد و دامیننس فعلی بیت کوین ۵۶.۰۱ درصد است.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر اول بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید. 

نمودار-بیت-کوین

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها