|
کدخبر: 333318

رانندگی بچه ۵ ساله با لامبورگینی | این کودک شگفتی آفرید + فیلم

زین سوفو اوغلو» کودک پنج‌ساله‌ای است که به تازگی ویدیویی از او در حال رانندگی با لامبورگینی روئلتو منتشر شده است. در این ویدیو، او موفق به تجربه سرعت ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت می‌شود. رانندگی این کودک با سوپراسپرت و سرعتی بالای ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

اقتصاد رانندگی بچه ۵ ساله با لامبورگینی | این کودک شگفتی آفرید + فیلم

زین، پسر کنان سوفو اوغلو، موتورسوار معروف ترک است. ویدیوی کوتاهی از او در صفحه اینستاگرام پدرش منتشر شده که زین را در حال رانندگی با لامبورگینی روئلتو نشان می‌دهد. او این ابرخودرو هیبریدی با قدرت ۱۰۰۱ اسب بخار را در باند فرودگاه و با پوشش کامل شامل کلاه ایمنی و لباس مخصوص می‌راند. او با فشردن پدال گاز، به سرعت ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد. این سرعت برای هر راننده‌ای بسیار زیاد است، به‌ویژه اگر آن راننده تنها ۵ سال داشته باشد!

لامبورگینی

اکانت اینستاگرام زین سوفو اوغلو در اختیار والدینش است. با بررسی سایر پست‌های او در این اکانت، متوجه می‌شوید او با خودروها و موتورسیکلت‌ها به‌خوبی آشناست و بسیاری از خودروها را رانده است؛ ازجمله تسلا مدل S Plaid ، نیسان SX200 و فراری SF90. زین سوفو اوغلو از سه‌سالگی حرکات نمایشی با خودرو همچون دونات زدن را آموخته است. در واقع او از بسیاری از رانندگان تجربه بیشتری دارد؛ بنابراین هدایت لامبورگینی روئلتو با ۱۰۰۱ اسب‌بخار قدرت برایش چندان پیچیده نیست.

لامبورگینی روئلتو

لامبورگینی روئلتو خودرو جدید و پرچم‌دار برند ایتالیایی است. این خودرو سوپراسپرت هیبریدی محسوب می‌شود که قدرتش را از ترکیب موتورهای برقی و بنزینی به دست می‌آورد. پیشرانه لامبورگینی روئلتو از ترکیب موتور 12 سیلندر و موتور الکتریکی نصب‌شده درون گیربکس تشکیل می‌شود. این خودرو جایگزین لامبورگینی اونتادور در خط تولید این برند ایتالیایی است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها