|
کدخبر: 333342

فیدلیتی پرایم فیس لیفت در راه بازار خودرو ایران

گروه خودروسازی بهمن موتور تصمیم به عرضه نسخه فیس لیفت کراس اوور محبوب فیدلیتی پرایم با طراحی و نام جدید در بازار کشور گرفته است.

اقتصاد فیدلیتی پرایم فیس لیفت در راه بازار خودرو ایران

 در سال‌های اخیر، کراس اوورها توانسته‌اند بخش قابل توجهی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهند، زیرا ارتفاع و فضای بیشتری نسبت به سدان‌ها ارائه می‌دهند و از سوی دیگر، قیمت مناسبی در مقایسه با شاسی‌بلندها دارند. بیشتر کراس اوورهای موجود در بازار کشور ما به صورت قطعات منفصله از چین وارد و سپس مونتاژ می‌شوند.

یکی از خودروسازان مهمی که به مونتاژ محصولات جذاب چینی در ایران مشغول شده، بهمن موتور است. این شرکت محصول هیجان‌انگیز و محبوبی به نام فیدلیتی دارد که یک کراس اوور خانوادگی بزرگ به حساب می‌آید. فیدلیتی پرایم در دو نسخه ۵ و ۷ نفره به بازار عرضه شده و گروه خودروسازی بهمن هم اینک تصمیم گرفته فیس لیفت ارتقایافته آن را با طراحی و نامی جدید به بازار بیاورد.

تغییرات فیدلیتی جدید نسبت به فیدلیتی نیو پرایم محدود به طراحی سپرهای جلو و عقب، جلوپنجره، پنل کنترلی تنظیمات وضعیت سقف پانوراما و اپل کارپلی به همراه سردکن صندلی‌های جلو می‌شود.

فیدلیتی۱

زیر کاپوت این کراس اوور فیس لیفت یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قرار گرفته که می‌تواند به کمک گیربکس ۶ سرعته W-DCT و در شرایط ایده‌آل حداکثر ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در ادامه با مهمترین آپشن‌های رفاهی و تجهیزات ایمنی فیس لیفت فیدلیتی پرایم آشنا شوید:

رادار نقطه کور

هشدار خروج از خط

دوربین ۳۶۰ درجه

ترمز پارک برقی همراه با اتوهلد

کلاستر دیجیتالی

سقف پانوراما

مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی

سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش

سنسور نور و باران

تنظیم برقی صندلی‌های برقی راننده و سرنشین جلو همراه با گرم کن و سردکن

فرمان دی تایپ

سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو

تریم چرم صندلی‌ها

نورپردازی کابین

سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای

جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پایی

سیستم کروز کنترل

۴ ایربگ ایمنی

مقایسه مشخصات ظاهری فیدلیتی با فیدلیتی پرایم

هیچ تغییری در ظاهر این خودرو نسبت به مدل قبلی خود به وجود نیامده است. شاید در ابتدا احساس کنید این یک اتفاق منفی است اما وقتی به ظاهر زیبا و جذاب فیدلیتی نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد تغییر نکردن ظاهر هم آن‌چنان موضوع بدی نیست. همیشه احتمال اینکه تغییر و فیس لیفت خودرو موفق نباشد زیاد است و ما این موضوع را در خودروهای زیادی دیدیم. حال فیدلیتی تصمیم گرفته تا مدل پرایم خود را فقط با تغییرات فنی و رفاهی ارائه کند. در نمای جلو می‌توانید همان چراغ‌های جذاب و با انحنای نیم دایره‌ای شکل را ببینید. همچنین جلو پنجره مشبک و زیبای این خودرو با لوگوی فیدلیتی همراه شده است.

در نمای بغل هم می‌توانید فرم اسپرت و یک دست این اتومبیل را مشاهده کنید که با ارتفاعی مناسب از سطح زمین قرار گرفته است، این ویژگی برای جاده‌های ایران بسیار مناسب است. همچنین در این نما می‌توانید رینگ‌های آلومینیومی این خودرو را ببینید که خود نمایی می‌کند. در نمای عقب هم درب صندوق عقب به صورت بزرگ همراه با انحنا طراحی شده است. پلاک بر روی دیفیوزر نصب می‌شود و بر روی درب صندوق عقب بزرگ FIDELITY نوشته شده است. چراغ‌های عقب به صورت دو تکه طراحی شده و بخشی از آن روی بدنه و بخش دیگر آن بر روی درب صندوق عقب قرار گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها