|
کدخبر: 333376

قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۳ | بازار همچنان سیگنال کاهشی ارسال می کند

در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۳، قیمت خودرو دچار نوساناتی است و بازار داخلی به صورت ناپایدار عمل می‌کند. همچنین، بازار مونتاژی نیز با شدت و درجات مختلفی روندی کاهشی را تجربه می‌نماید.

اقتصاد قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۳ |  بازار همچنان سیگنال کاهشی ارسال می کند

قیمت خودرو در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۳ به دلیل کاهش نرخ دلار و تأثیر آن بر بازار خودرو، در بیشتر خودروهای مونتاژی و برخی از محصولات داخلی روندی کاهشی را نشان می‌دهد. با این حال، برخی از محصولات همچنان افزایش قیمت را تجربه کرده و تعدادی نیز در وضعیت ثابتی باقی مانده‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از ابتدای معاملات امروز کاهشی گزارش می‌شوند.

سهندS محصول تازه‌وارد سایپا با کاهش ۱۲ میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته مانند اکثر محصولات این شرکت امروز به قیمت ۵۴۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی محسوب می‌شود که امروز با رشد سه میلیون تومانی مانند سایر هم‌نوعان خود به نرخ ۴۱۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرشتاب ایران خودرو امروز با رشد دو میلیون تومانی به قیمت ۶۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

وانت پادرا از محصولات شرکت سایپا که امروز رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات داخلی شد رشد ۵۵ میلین تومانی به قیمت ۸۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو-داخلی (6)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اکثر محصولات روند کاهشی را تجربه کردند.

کی‌ام‌سی T۹ پیکاپی پر آپشن و قدرتمند از محصولات کرمان موتور است که با افت ۹۵ میلیون تومانی دو میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری با روند نوسانی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است و از ابتدای معاملات امروز ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VX از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و گران‎‌ترین محصولات این شرکت، امروز با افت ۲۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو-خارجی (6)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها