|
کدخبر: 333407

اختصاصی گسترش نیوز

در این تاریخ منتظر بیت کوین ۱۲۰ هزار دلاری باشید | کدام ارز دیجیتال مسیر صعودی را آغاز کرد؟

بیت کوین، با نماد اختصاری BTC، یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازاری حدود ۱.۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد و دامیننس فعلی بیت کوین ۵۶.۰۱ درصد است. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۶۳,۹۹۶.۰۶ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۹,۸۵۴ تومان، معادل ۳,۸۳۱,۰۵۵,۵۱۳ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۸,۸۰۲,۲۹۲,۸۶۱.۰۰ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۳۶ % کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ (14 March 2024) معادل ۷۳,۱۰۳.۵۸ دلار بوده که همین %۱۷.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۷۴ میلیون و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۱,۲۷۱,۱۶۴,۰۴۲,۳۳۳.۷۵ دلار است.

اقتصاد در این تاریخ منتظر بیت کوین ۱۲۰ هزار دلاری باشید | کدام ارز دیجیتال مسیر صعودی را آغاز کرد؟

قیمت بیت کوین از کف ۵۰٬۰۰۰ دلار عبور کرده است که نشان‌دهنده خرید تهاجمی معامله‌گران در سطوح پایین‌تر است؛ اما امروز بیت کوین، بازار ارز دیجیتال را شوکه کرد و صعود به قیمت ۶۴ هزار دلار داشت. اگرچه این رشد، بسیاری را به بازار امیدوار کرده، پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر با تجربه معتقد است هنوز فروش به پایان خود نرسیده و ۵۰٪ احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زیر ۴۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۵ شهریور ۱۴۰۳ نسب به روز گذشته کار خود را با نوسانات  کاهشی آغاز کرده است. اگر چه بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به بالای ۶۰ هزار دلار رسید اما امروز این ارز دیجیتال  با کاهش ۰.۳۶ درصدی به حدود قیمت  ۶۳,۹۹۶.۰۶ هزار دلار رسیده است. بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند. در کل روند بازار ارز دیجیتال امروز افزایشی است و در بین ارزهای دیجیتال ۳ رمز ارز سولانا، دوج کوین و اتریوم  بیشترین افزایش قیمت را به نام خود به ترتیب ۶.۱۸ ، ۵.۹۹ و ۴.۲۸ درصد به نام  ثبت کردند.

هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۲۶۳,۶۱۶,۱۴۳,۱۸۲.۲۷ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱۸,۸۰۷,۳۳۱,۸۷۵.۴۹ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است. قابل ذکر است که بیت کوین در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۴ ( ۲۴ اسفند ۱۴۰۲) به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکورد صعود های خودرا نیز شکسته بود.

مروری بر اخبار ۲۴  ساعت گذشته بازار ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال ۴ شهریور ۱۴۰۳ | بیت کوین ماه سپتامبر بالای ۱۲۰هزار دلار فرخته می شود

بیت کوین (BTC) امروز ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ از مقاومت ۶۳,۰۰۰ دلاری عبور کرد که نشانه‌هایی از تمایل خریداران (گاوها) برای افزایش قیمت را نشان داد. سخنان جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر کاهش نرخ بهره در آینده، به دارایی‌های پرریسک رونق بخشید. 

این کشور روزانه بیت کوین خریداری می کند | ارز دیجیتال پول قانونی السالوادور است

طبق اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، السالوادور که نخستین کشور در جهان است که بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود معرفی کرده، به روند انباشت این ارز دیجیتال ادامه می‌دهد.

اتریوم با بلاکچین های خود از بیت کوین پیشی میگیرد ؟

ویتالییک بوترین، بنیانگذار اتریوم، روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی X درباره کنفرانس دِو کان (Devcon) که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود، صحبت کرد. او همچنین اظهار داشت که وضعیت کنونی اتریوم و پارامترهای مختلف این بلاکچین به طرز «دیوانه‌کننده‌ای» قوی هستند.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر اول بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید. 

 

نمودار-بیت-کوین

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها