|
کدخبر: 333444

توکن های داگز قابل برداشت شد + قیمت و جزئیات ۵ شهریور

دقایقی پیش امکان انتقال توکن داگز به کیف پول های غیر امانی دردسترس کاربران بازار ارز دیجیتال قرار گذفت.اکنون فعالان این ایردراپ می توانند توکن های ای ایردراپ را به کیف پول های شخص خود مانند تون کیپرو دیگر کیف پول ها منتقل کنند.در صورت تمایل کاربران می توانند توکن های خود را در صرافی ها از ساع ۱۵:۳۰ بفروش برسانند.

اقتصاد توکن های داگز قابل برداشت شد + قیمت و جزئیات ۵ شهریور

 

امکان برداشت و انتقال توکن داگز از ربات تلگرامی آزاد شده و کاربرانی که مایل به فروش توکن های خود هستند می توانند از ساعت ۱۵:۳- در صرافی ها بفروشند.این نکته قابل دکر است که این ربات تلگرامی تا کنون ۲ بار راه اندازی توکن خود را به تاخییر انداخته است.

صرافی‌های مختلفی قصد دارند امروز ساعت ۱۵:۳۰ داگز را لیست خواهند کرد. حتی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهان هم اعلام کرده است که این توکن را لیست خواهد کرد. البته بازی مذکور با ترافیک زیادی مواجه شده‌ و کاربران ممکن است همچنان در برداشت توکن‌هایشان به مشکل بخورند.

باز شدن‌ گزینه برداشت داگز

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

قیمت هر توکن  داگز  در روز دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۵ در بازار ارز دیجیتال ۰.۰۰۲ دلار معامله می شود. صرافی‌هایی مانند گیت، OKX و بیت‌گِت، ارزهای دیجیتال داگز را در بازار پیش از عرضه خود قرار داده‌اند. 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها