|
کدخبر: 333455

چگونه داگز را برداشت کنیم؟ + آموزش کامل

​امکان انتقال توکن‌های DOGS از این مینی اپلیکیشن به کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تون کیپر بالاخره مهیا شد و ایردراپ آن بین کاربران واجد شرایط توزیع گردید. در دقایق اولیه این ایردراپ، بسیاری از کاربران از بروز مشکلاتی در برداشت توکن‌های خود گزارش داده‌اند.

اقتصاد چگونه داگز را برداشت کنیم؟ + آموزش کامل

در حال حاضر، گزینه «Claim onchain» در مینی اپلیکیشن داگز فعال شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن، توکن‌های خود را به کیف پول تون کیپر خود منتقل کنند.

آموزش برداشت ایردراپ داگز (DOGS)

برای برداشت توکن‌های داگز ابتدا این مینی اپلیکیشن را باز کنید و در صفحه Home، روی گزینه Claim onchain کلیک کنید. توجه داشته باشید این گزینه ممکن است در ساعات ابتدایی ایردراپ برای شما غیرفعال باشد. با این حال، با کاهش ترافیک مینی اپلیکیشن داگز دوباره به زودی فعال می‌شود. پس از کلیک بر روی این گزینه به مینی اپلیکیشن توکن تیبل (tokentable_bot) وارد می‌شوید.

داگز

در این مینی اپلیکیشن باید روی گزینه Connect wallet کلیک کنید و کیف پول تون کیپر خود را به این مینی اپلیکیشن متصل نمایید. پس از اتصال کیف پول دوباره به این مینی اپلیکیشن بروید و در قسمت پایینی، روی Claim token کلیک کنید. در نهایت شما باید ۰.۴۲ تون کارمزد بپردازید تا توکن‌های داگز شما به حسابتان واریز شود.

داگز۱

نکات مهم در مورد برداشت ایردراپ داگز

حتما پیش از اقدام برای برداشت این توکن، تون کوین کافی برای پرداخت کارمزد داشته باشید. مینی اپلیکیشن داگز در همان ابتدای کار برای برداشت از شما ۰.۴۲ تون کارمزد می‌گیرد که این فارغ از کارمزدی است که بعدا برای انتقال به صرافی و فروش توکن‌های DOGS باید پرداخت کنید.

برای دور زدن فعال نبودن گزینه Claim onchain در ربات داگز می‌توانید مستقیما در تلگرام به ربات tokentable_bot بروید و آنجا روی دکمه Claim $DOGS کلیک کنید و باقی مراحل را طی نمایید.

داگز۲

ممکن است در ساعات ابتدایی برداشت ایردراپ، شبکه تون با ازدحام زیادی مواجه شود یا سرورهای داگز پاسخگو نباشند. به همین خاطر احتمالا باید کمی صبر کنید تا تقاضا کمتر شود.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها