|
کدخبر: 333484

اختصاصی گسترش نیوز

نات کوین در انتظار آزادی پاول دورف | بازار ارز دیجیتال منتظر مساعدت سیاسی است

بازار ارز دیجیتال بعد از دستگیری پاول دورف نوسانات شدیدی را تجربه کرد و سرنوشت رمزارزهای محبوب در گرو آزادی آقای مدیرعامل است. بیت کوین در تلاش است تا رشد قیمتی خود را حفظ کند اما پیش بینی اصلاح قیمت کاربران را در روزهایی که بازار ارز دیجیتال منتظر مساعدت سیاسی است؛ دور از ذهن نیست.

اقتصاد نات کوین در انتظار آزادی پاول دورف | بازار ارز دیجیتال منتظر مساعدت سیاسی است

کاربران بازار ارز دیجیتال در روزهای اخیر به دنبال خبر قیمت گذاری داگز و قیمت رمزارز نات کوین هستند. با ظهور رمزارزهای مبتنی بر تلگرام کمتر صحبت از آلت کوین های محبوب مثل شیبا و دوج کوین می شود اما بیت کوین هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است. بیت کوین در لحظه تنظیم این گزارش ۶۲,۸۳۴ دلار معادل ۳,۷۷۹,۱۸۳,۰۴۲ ریال ایران است. 

تون و نات کوین نیز موفق شدند به لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار برسند. در تصویر زیر وضعیت ۱۰ رمزارز برتر بازار را مشاهده می کنید. 

ارز_دیجیتال

چه خبر از بازار ارز دیجیتال

چگونه داگز را برداشت کنیم؟ + آموزش کامل

​امکان انتقال توکن‌های DOGS از این مینی اپلیکیشن به کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تون کیپر بالاخره مهیا شد و ایردراپ آن بین کاربران واجد شرایط توزیع گردید. در دقایق اولیه این ایردراپ، بسیاری از کاربران از بروز مشکلاتی در برداشت توکن‌های خود گزارش داده‌اند.

داگز

قیمت بیت کوین تثبیت شد

قیمت بیت کوین در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) توانست مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۱٬۷۵۹ دلار، موج قرمز رنگ) را بشکند که نشان از کاهش فشار فروش دارد.

کارت های امروز همستر کامبت ۵ شهریور

کارت های همستر کامبت را در بخش کومبو پیدا کنید و ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید.

همستر-کامبت

پیش بینی جذاب از قیمت داگز امروز ۵ شهریور ۱۴۰۳

اکنون در بازار ارز دیجیتال قیمت هر واحد توکن داگز پیش از راه اندازی در صرافی های ارز دیجیتال حدود ۰.۰۰۱۸ دلار یا تقریباً ۱۲۰ تومان می‌باشد. داگز ربات تلگرامی است که به هر حساب کاربری تلگرام بر اساس تاریخ کارکرد، میزان فعالیت و چندین مورد دیگر دیگر، یک توکن اختصاص می‌دهد. این توکن در حال حاضر فقط در داخل برنامه قابل استفاده است و در صرافی‌های ارز دیجیتال موجود نیست.اما امروز بعد از ظهر در صرافی های مختلفی نیز لیست و قیمت گذاری می شود.

در این تاریخ منتظر بیت کوین ۱۲۰ هزار دلاری باشید | کدام ارز دیجیتال مسیر صعودی را آغاز کرد؟

بیت کوین، با نماد اختصاری BTC، یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازاری حدود ۱.۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد و دامیننس فعلی بیت کوین ۵۶.۰۱ درصد است. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۶۳,۹۹۶.۰۶ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۹,۸۵۴ تومان، معادل ۳,۸۳۱,۰۵۵,۵۱۳ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۸,۸۰۲,۲۹۲,۸۶۱.۰۰ میلیارد دلار است.

این کشور روزانه بیت کوین خریداری می کند | ارز دیجیتال پول قانونی السالوادور است

طبق اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، السالوادور که نخستین کشور در جهان است که بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود معرفی کرده، به روند انباشت این ارز دیجیتال ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها