|
کدخبر: 333508

پایان صبر طرفداران گوشی های پیکسل | زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ اعلام شد

برخلاف شایعات قبلی، به‌روزرسانی اندروید ۱۵ برای گوشی‌های پیکسل در ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد.

اقتصاد پایان صبر طرفداران گوشی های پیکسل | زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ اعلام شد

اگرچه اعلام شده بود که آپدیت اندروید ۱۵ در ماه سپتامبر برای گوشی‌های پیکسل عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است تاریخ انتشار این آپدیت را به زمانی دیگر در ماه اکتبر (اواخر مهر یا اوایل آبان) به تعویق بیندازد.

دلیل به تعویق‌انداختن عرضه آپدیت اندروید ۱۵ برای گوشی‌های پیکسل این است که توسعه‌دهندگان گوگل هنوز درحال کار روی پایداری این آپدیت هستند. طی هفته‌های گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده بود. هر کدام از این اخبار به یک زمان برای عرضه این آپدیت اشاره می‌کنند. اما گوگل ساعاتی پیش نوتیفیکیشن Android Beta Exit را تغییر داده و در آن تأیید کرده است که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ برای سری پیکسل در اکتبر عرضه می‌شود.

اندروید-۱۵اندروید-۱۵

لیست گوشی‌های پیکسل برای دریافت آپدیت اندروید ۱۵

هنوز زمان دقیق عرضه این به‌روزرسانی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که احتمالاً در میانه اکتبر شاهد انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی‌های پیکسل باشیم؛ بنابراین اگر مالک گوشی پیکسل هستید، باید زمان بیشتری برای دریافت این به‌روزرسانی صبر کنید. پیش از این نیز نام دستگاه‌های پیکسل که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند، منتشر شده بود.

همچنین لیست دستگاه‌های پیکسل که قرار است آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت کنند به شرح زیر است:

درحالی‌که کاربران باید تا ماه اکتبر برای دریافت آپدیت اندروید ۱۵ منتظر بمانند، توسعه‌دهندگان اندروید می‌توانند هفته آینده به سورس کد این سیستم‌عامل دسترسی داشته باشند.

گوشی‌های پیکسل گوگل اولین سری از گوشی‌های اندرویدی خواهند بود که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند. فعلاً سایر تولیدکنندگان زمان دقیق عرضه این آپدیت برای دستگاه‌های خود را منتشر نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود مدت کوتاهی بعد از به‌روزشدن دستگاه‌های پیکسل، سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز اندروید ۱۵ را دریافت کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها