|
کدخبر: 333520

بهمن دیزل شرایط فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن را اعلام کرد

​شرکت بهمن دیزل، شرایط فروش کامیونت بهمن فورس ۳.۸ تن F۳۸ را اعلام کرده است. در ادامه، جزئیات خرید این رقیب جذاب نیسان آبی در بازار داخلی را بررسی می‌کنیم. به نظر می‌رسد که بهمن دیزل قصد دارد فروش این رقیب جدی نیسان آبی را از شهریور ۱۴۰۳ آغاز کند.

اقتصاد بهمن دیزل شرایط فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن را اعلام کرد

 گروه بهمن به تازگی بخشنامه فروش این محصول جدید را با قیمت قطعی ۸۹۵ میلیون و ۹۳ هزار تومان منتشر کرده است. در ادامه، با جزئیات شرایط خرید این کامیونت آشنا خواهید شد.

شرایط فروش کامیونت بهمن فورس ۳.۸ تن F۳۸

فورس ۳.۸ تن اف ۳۸ قرار است از نخستین هفته آبان ماه سال جاری با رنگ سفید به دست مشتریان برسد. بهمن دیزل برای تأخیر به صورت ماهانه، سود ۲.۵ درصدی در نظر گرفته است و متقاضیان این محصول می‌توانند از ساعت ۷ صبح هفتم شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.کامیونت

کامیونت بهمن فورس ۳.۸ تن F۳۸

زیر کاپوت کامیونت جدید بهمن دیزل یک پیشرانه ۲ لیتری بنزینی تنفس طبیعی قرار گرفته که ساخت کشور ژاپن و شرکت میتسوبیشی است. این موتور قادر به تولید ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور است و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته DAE به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

مشخصات کلی فورس اف ۳۸ رضایت بخش است و در رده سبک‌ترین کامیونت‌ها قرار می‌گیرد. وزن ناخالص این خودرو ۳.۸ تن بوده و در حالت استاندارد می‌تواند بین ۱.۵ تا ۲ تن بار حمل کند. از جمله امکانات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کامیون-بهمن-موتور

هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترل، کنترلرهای مولتی مدیا روی فرمان، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ریموت کنترل، شیشه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، سیستم تهویه الکتریکی دستی و…

با مجموع امکانات فوق می‌توان نتیجه گرفت که نیسان آبی به هیچ وجه با فورس ۳.۸ تنی F۳۸ قابل مقایسه نیست و محصول تازه وارد بهمن دیزل می‌تواند مشتریان خوبی دست و پا کند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها