|
کدخبر: 333530

محصول جدید هیوندا در راه ایران | کره ای ها بازار خودرو را غافلگیر می کنند

خودروی کره ای با نام مینی ون هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴ بادو پیشرانه و داشتن شانس زیاد واردات به ایرن به ظور رسمی معرفی و رو نمایی شد. در ادامه این خودرو کره ای را به طور کامل به شما معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

اقتصاد محصول جدید هیوندا در راه ایران | کره ای ها بازار خودرو را غافلگیر می کنند

در طی چند سال اخیر با توجه به مینی ون های چینی مانند هایما ۷ ایکس و سوبارو M4 و دیگر نسخه های جدید آن در بازار خودرو ایران مانند هایما ۷X برقی تفکر متقاضیان خودرو در ایران نسبت به این مدل از خودرو ها به طور تعجب برانگیزی نیز عوض شده است . قابل ذکر است خودروهای MPV و مینی ون‌ها در برخی موارد نسبت به شاسی بلند ها و کراس اورها از لحاظ خرید از ارزش بالاتری برخوردار هستند.

مینی ون هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴

کار تا جایی ادامه پیدا کرده که حتی ایران خودرو هم با واردات مینی ون برقی بستیون نت، سبد محصولات تکراری خود را تغییر داده. حالا اگر هنوز به چینی‌ها اعتماد نکرده‌اید اما عاشق مینی ون هستید، باید به شما بگوییم که هیوندای برنامه جذابی برای شما دارد!

مشخصات فنی مینی ون هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴

شرکت هیوندای جدیدترین مینی ون خود را در ۵ نسخه و با دو پیشرانه متفاوت راهی بازار کرده است. هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴ در نسخه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با توان ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور و در نسخه ۲ لیتری توربو شارژ با ۲۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور به میدان آمده است. مصرف بنزین این مینی ون کره‌ای به کمتر از ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد و حداکثر سرعت آن هم از ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بیشتر نمی‌شود.

از جمله مهم‌ترین امکانات و آپشن های مینی ون جدید هیوندای کاستا هم می‌توان به حضور ۲۶ دستیار رانندگی خودکار اشاره کرد. همچنین صندلی‌های خلبانی با ماساژور، سقف پانارومیک، درب اتوماتیک، کول باکس و … هم از مهم‌ترین امکانات رفاهی هیوندای Custo مدل ۲۰۲۴ به حساب می‌آیند.

کاستا

هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴ به مانند اکثر مینی ون‌های جهان از طراحی باکسی شکل بهره می‌برد تا فضای کابین مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار دهد. البته حضور رینگهای ۱۸ اینچی اسپرت، سقف و ستون دو رنگ و چراغ‌های ال ای دی، ظاهر این محصول را از کارمندی بودن خارج کرده است.

در کابین و اتاق هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴ هم شاهد فاکتورهای جذاب و کارآمدی مثل صندلی‌های خلبانی، مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، صندلی‌های برقی، سقف پانارومیک و … هستیم. داشبورد هیوندای کاستا آخرین مدل هم در بهترین حالت خود طراحی شده و به اصطلاح، خانواده پسند است و تمام دکمه‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴ و شانس واردات به ایران

قیمت هیوندای کاستا مدل ۲۰۲۴ بسته به تعداد آپشن‌ها و پیشرانه انتخابی، بین ۲۲ هزار دلار تا ۳۰ هزار دلار خواهد بود. بنابراین واردات مستقیم هیوندای کاستا جدید به ایران دور از انتظار است و باید روی طرح واردات خودرو ویژه جانبازان گرامی یا مونتاژ آن حساب کنیم. هرچند که بازار خودروهای مینی ون هنوز در ایران جای خود را پیدا نکرده است و به احتمال خیلی زیاد، شانس حضور این مینی ون جذاب کره‌ای در ایران بسیار کم رنگ به نظر می‌رسد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها