|
کدخبر: 333541

ایران خودرو گزینه جدید را فعال کرد | صفر تاصد تفاوت روش فروش خودرو

تفاوت این ۲ روش انتخابی در این است که در روش فروش فوق‌العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب‌شده متقاضی در اولویت‌بندی، از ۴ تا ۶ ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد خواهد بود.

اقتصاد ایران خودرو گزینه جدید را فعال کرد | صفر تاصد تفاوت روش فروش خودرو

ایران‌خودرو در اطلاعیه چهارم خود اعلام کرد که امکان انتخاب روش فروش به‌صورت فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش فراهم شده است. این خودروساز به متقاضیان مهلت ۶ روزه‌ای برای تعیین روش فروش داده و در صورت عدم انتخاب، به‌طور خودکار روش فروش فوق‌العاده در نظر گرفته خواهد شد.

پس از پایان مهلت ثبت درخواست خرید خودرو و با توجه به تأکیدات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص تعیین روش خرید، ایران‌خودرو در این اطلاعیه اعلام کرد که تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کرده‌اند، از جمله متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی، می‌توانند برای انتخاب روش فروش به وب‌سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.

رفع مسدودی وجوه متقاضیان خودرو از امروز

با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو وجوه مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو از شرکت ایران‌خودرو، طبق اعلام این شرکت از امروز دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۳ رفع مسدودی می‌شود و بانک‌های عامل مکلفند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان به‌صورت فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، از یک‌شنبه ۴ شهریور مهلت ۶ روزه در نظر گرفته است.

موعد تحویل محصولات عرضه‌شده در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند و افرادی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزییات سفارش» در سامانه ایران‌خودرو اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به‌صورت پیش فرض به‌عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شد.

در فروش فوق‌العاده که تحویل خودرو ۳ ماهه است کل مبلغ باید یکجا واریز شود، اما در پیش‌فروش که تحویل خودرو بیشتر از ۴ ماه طول می‌کشد و قیمت خودرو علی‌الحساب است، طی تاریخ تعیین‌شده، نصف مبلغ خودرو باید واریز شود و نصف مبلغ بعدی در نزدیکی زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود.

همچنین متقاضیان پس از رویت اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت فعلی محصولات، در صورتی که قصد تجدیدنظر در خودرو‌های انتخابی قبلی خود را داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و انتخاب خودرو جدید در سامانه امکان‌پذیر است.

رنگ‌های قابل عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی شامل رنگ‌های سفید، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک است و خودرو‌های برقی وارداتی صرفا با رنگ سفید عرضه خواهند شد.

ثبت‌نام ۱۲ محصول شرکت ایران خودرو از ۲۴ مرداد آغاز شده و متقاضیان تا دوم شهریور نسبت به ثبت‌نام در سامانه‌ای که این خودروساز معرفی کرده بود فرصت ثبت‌نام داشتند

 

منبع: خبرگزاری میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها