|
کدخبر: 333621

از داگز هم نمی توان به پول رسید | برداشت توکن های داگز به حالت تعلیق درآمد

شبکه تون (TON) به دلیل بار زیاد تراکنش‌های مرتبط با میم‌کوین DOGS دچار اختلال شد و برای بیش از ۷ ساعت هیچ بلاک جدیدی تولید نکرد. پس از این مدت، این شبکه اعلام کرد که به حالت عادی و تولید بلاک بازگشته است. در پی این حادثه، صرافی بای‌بیت واریزها و برداشت‌ها به این شبکه را متوقف کرده است.

اقتصاد از داگز هم نمی توان به پول رسید | برداشت توکن های داگز به حالت تعلیق درآمد

 شبکه تون (TON) فرآیند اعتبارسنجی و تأیید تراکنش‌های جدید را متوقف کرده و بیش از ۷ ساعت است که بلاک جدیدی ایجاد نکرده است.  پلتفرم جامعه‌محور تونک اینو (Tonk Inu) نیز امروز در صفحه X خود اعلام کرد که شبکه تون دچار اختلال شده و این مشکل را به هیاهوی تبلیغاتی بازار برای میم‌کوین تازه‌تأسیس DOGS نسبت داد.

طبق داده‌های کاوشگر بلاکچین تون‌اسکن (TONScan)، آخرین تراکنش‌ها در این شبکه بیش از ۷ ساعت پیش در بلاک ۴۵۳۴۱۸۹۹ تأیید شد و شبکه از آن به بعد نتوانست بلاک جدیدی تولید کند.

صرافی بای‌بیت (ByBit) با استناد به بی ثباتی شبکه، گفت که تمام واریزها و برداشت‌ها به شبکه تون را تا زمانی که این شبکه به حالت عادی بازگردانده شود، به حالت تعلیق درآورده است.

جاستین (Justin)، عضو تون‌فاندیشن (TON Foundation)، در صفحه X خود گفت که این قطعی در نتیجه «اورلود شبکه (Network Overload)» به دلیل تعداد بالای تراکنش‌های DOGS بوده است. علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که ولیدیتورهای TON نیز اورلود تجربه کردند و باعث از دست دادن اجماع آنها شده است.

جاستین افزود: برای بازگردانی اجماع، ولیدیتورها در ساعت ۰۷:۳۰ به وقت تهران، مجدداً راه‌اندازی می‌شوند.

میم‌کوین DOGS در ۲۷ آگوست (۶ شهریور) در شبکه تون راه اندازی شد. این توکن که قبلاً در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و OKX لیست شده است، در ده ساعت اول عرضه، شاهد حجم معاملات ۱.۷ میلیارد دلاری بود و به سقف ارزش بازار ۸۹۱ میلیون دلاری رسید.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت این میم‌کوین بلافاصله پس از عرضه به سقف خود در ۰.۰۰۱۸ دلار رسید و سپس به حدود ۰.۰۰۱۳ دلار کاهش یافت. توکن داگز بلافاصله پس از تغییر نام رسمی توسط تون سیسایتی (TON Society) در ۲۶ آگوست (۵ شهریور) برای حمایت از خالق تلگرام پاول دوروف که اخیراً در فرانسه دستگیر شده بود، عرضه شد.

تون سیسایتی اظهار داشت: ما در حال به روز رسانی لوگو و تصاویر پروفایل تون‌کوین در سراسر کانال‌های جامعه تون به نماد جهانی مقاومت دیجیتال، یعنی سگ مقاومت هستیم.

تون سیسایتی توضیح داد که نماد سگ به سال ۲۰۱۱ بازمی گردد که به پاول دوروف دستور داده شد تا پست‌های متفکران لیبرال و مخالفان را حذف کند. این گروه افزود: در پاسخ، پاول تصویری از سگش را منتشر کرد و از ساکت کردن هر کسی در پلتفرمش خودداری کرد. از آن زمان، این سگ به مسکات آزادی بیان تبدیل شده است. سگ به نمادی از امید، قدرت باورنکردنی و شجاعت تبدیل شده است.

تون سیسایتی همچنین مینی‌اپ Open Letter (نامه سرگشاده) در پلتفرم پیام‌رسانی تلگرام منتشر کرد که از مقامات فرانسوی می‌خواهد دوروف را از بازداشت آزاد کنند و «به تلگرام اجازه دهند از آزادی بیان و حق زندگی خصوصی کاربرانش محافظت کند».

تاکنون ۱.۴۸ میلیون امضا جمع آوری شده است. پاول دوروف، بنیان‌گذار و مدیر عامل تلگرام، در ۲۴ آگوست (۳ شهریور) توسط مقامات فرانسوی بازداشت شد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها