|
کدخبر: 333642

این ۵ آلت کوین پتانسیل بالایی برای رشد دارند

پنج آلت کوین وجود دارند که دارای پتانسیل رشد بالایی هستند و می‌توانند به لیست نظارت شما افزوده شوند. این توکن‌ها در هفته‌های اخیر شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده‌اند و به نظر می‌رسد در مسیر صعودی قوی قرار دارند.

اقتصاد این ۵ آلت کوین پتانسیل بالایی برای رشد دارند

۵ آلت کوینی که به دلایل متنوعی از جمله افزایش تقاضا، حمایت‌های تکنیکالی و پیش‌بینی‌های بازار ارز دیجیتال، به‌عنوان گزینه‌های سرمایه‌گذاری جذاب شناخته شده‌اند. بررسی دقیق این موضوع می‌تواند به شما در اتخاذ تصمیمات بهتر یاری رساند. ۵ توکنی که باید به واچ لیست شما اضافه شوند

در اینجا ۵ آلت کوینی که پتانسیل بالایی برای رشد دارند را به شما معرفی می‌کنیم. پیشنهاد ما این است که با دقت این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و پس از تحقیق و در صورت صلاحدید، این توکن‌ها را به واچ لیست خود اضافه کنید.

۱. آلت کوین TAO

TAO، آلت کوینی که شبکه یادگیری ماشینی غیرمتمرکز بیتنسور (Bittensor) از آن استفاده می‌کند، در هفته گذشته شاهد افزایش بیش از ۱۵٪ قیمت بوده است. از ابتدای ماه جاری، این آلت کوین در یک کانال صعودی در حال حرکت است.

این الگوی صعودی زمانی تشکیل می‌شود که قیمت یک دارایی بین دو خط موازی رو به بالا حرکت کند، به طوری که خط بالایی به عنوان مقاومت و خط پایینی به عنوان حمایت عمل کند.

در حال حاضر، TAO در حال نزدیک شدن به خط بالای این کانال است. اگر بتواند با موفقیت این مقاومت را رو به بالا بشکند، نشان‌دهنده آن است که با افزایش فشار خرید، روند صعودی می‌تواند ادامه‌دار باشد. اگر این مقاومت شکسته شود، قیمت TAO می‌تواند به بالاترین سطح خود در چهار ماه اخیر یعنی ۵۷۸.۳۰ دلار برسد.

با این حال، سرمایه‌گذاران برای حفظ سود شروع به فروش کنند، TAO ممکن است مسیر خود را تغییر دهد و به سمت خط روند حمایت و رو به پایین حرکت کند. در صورتی که گاوها نتوانند از این حمایت دفاع کنند، قیمت این توکن ممکن است به پایین‌ترین سطح خود در ۵ آگوست، یعنی ۱۶۳.۷۰ دلار برسد.

۲. آلت کوین LPT

LPT، توکن شبکه زیرساخت ویدیوی غیرمتمرکز Livepeer، در هفته گذشته ۲۸٪ افزایش قیمت داشته است. این افزایش دو رقمی قیمت، باعث شد تا قیمت این آلت کوین بتواند به بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه برسد که نشان‌دهنده‌ قدرت این حرکت صعودی است.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه LPT که قیمت متوسط آن را در ۲۰ روز معاملاتی گذشته دنبال می‌کند، در زمان نگارش خبر، قیمت ۱۲.۸۹ دلار را نشان می‌دهد. در همین حال، میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، یک میانگین متحرک بلندمدت که میانگین بسته شدن قیمت در ۵۰ روز گذشته را نشان می‌دهد، ۱۳.۳۵ دلار است.

LPT در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۴.۴۵ دلار معامله می‌شود که بالاتر از هر دو میانگین متحرک ۲۰ روزه و ۵۰ روزه است. وقتی قیمت یک دارایی به سطوحی بالاتر از این میانگین‌ها می‌رسد، نشان‌دهنده افزایش حرکت و احتمال ادامه روند صعودی است. اگر قیمت LPT کاهش یابد، این سطوح ممکن است به عنوان حمایت عمل کنند و احتمال بازگشت قیمت به سطوح بالا را افزایش دهند.

۳. آلت کوین EMC

تقاضا برای توکن EMC در هفته گذشته افزایش یافته است. EMC شاهد افزایش ۱۶۳٪ در قیمت بوده و در این دوره از بین دیگر دارایی‌ها، بیشترین رشد را داشته است.

براساس تحلیل تکنیکال، این افزایش قیمت ناشی از تقاضای واقعی در بین سرمایه‌گذاران است. به عنوان مثال، شاخص جریان نقدینگی Chaikin یا CMF، که جریان نقدینگی ورودی و خروجی یک دارایی را اندازه‌گیری می‌کند، در حال حاضر صعودی‌ است و در ۰.۱۳ دلار قرار دارد که نشان‌دهنده آن است که مقدار قابل توجهی ورود نقدینگی وجود دارد.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۶۸.۹۰ قرار دارد که نشان‌دهنده قدرت فشار خرید در بین فعالان بازار و غلبه آن بر فشار فروش است.

اگر تقاضا برای EMC بالا باقی بماند، قیمت آن می‌تواند به ۰.۴۸ دلار برسد؛ سطحی که آخرین بار در ماه مه به آن رسیده بود. با این حال، با نزدیک شدن RSI به منطقه اشباع خرید (یعنی عبور از ۷۰)، ممکن است به نقطه‌ خستگی خریداران برسد که احتمالاً باعث یک عقب‌نشینی می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت EMC ممکن است به ۰.۰۷ دلار کاهش یابد.

۴. آلت کوین EGLD

در هفته گذشته، احساسات بازار به EGLD به شدت مثبت بوده و باعث افزایش ۱۱٪ در قیمت آن شد. چندین شاخص تکنیکال نشان می‌دهند که این روند صعودی ممکن است ادامه‌دار باشد و منجر به افزایش بیشتر قیمت شود.

به عنوان مثال، اندیکاتور توقف و بازگشت پارابولیک (SAR) نقاطی را زیر قیمت فعلی EGLD نشان می‌دهد که نشان‌دهنده یک روند صعودی مداوم است. SAR، اندیکاتوری‌ است که جهت قیمت یک دارایی را دنبال می‌کند و به ما کمک می‌کند که تشخیص دهیم احتمالا روند تغییر کرده یا نه. زمانی که نقاط در زیر قیمت قرار دارند، نشان می‌دهد دارایی در یک روند صعودی قرار داشته و احتمال رشد بیشتر وجود دارد.

علاوه بر این، اسیلاتور AO نوارهای هیستوگرام سبز را نمایش می‌دهد که معمولاً نشان‌دهنده یک روند صعودی یا احتمال بازگشت روند صعودی‌ است.

اگر حرکت صعودی فعلی حفظ شود، قیمت EGLD می‌تواند به ۳۳.۸۰ دلار برسد، یعنی ۱۰٪ افزایش یابد. با این حال، اگر احساسات بازار از صعودی به نزولی تغییر کند، قیمت EGLD ممکن است به ۲۱.۷۷ دلار کاهش یابد، که کف قیمت در ۵ آگوست است.

۵. آلت کوین AR

Arweave، یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح خود در ۶ ماه اخیر در ۵ آگوست، شاهد بازگشت قیمت بوده است. از آن زمان تاکنون، قیمت افزایش یافته و روی یک خط روند صعودی در حال حرکت بوده که نشان‌دهنده افزایش انباشت AR از سوی سرمایه‌گذاران در چند هفته گذشته بوده است. در زمان نگارش مطلب، AR با قیمت ۲۳.۸۲ دلار معامله می‌شود که ۵۶٪ افزایش یافته است.

اندیکاتور شاخص همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD)، احتمال ادامه روند صعودی را تأیید می‌کند. در زمان نگارش، خط MACD (آبی) بالاتر از خط سیگنال (نارنجی) است و تلاش می‌کند بالاتر از خط صفر قرار گیرد.

این موضوع نشان می‌دهد میانگین متحرک کوتاه‌مدت سریع‌تر از میانگین بلندمدت در حال افزایش است. معامله‌گران این موضوع را به عنوان سیگنالی صعودی برای خرید و خروج از پوزیشن‌های فروش تفسیر می‌کنند. اگر AR به روند صعودی خود ادامه دهد، قیمت AR ممکن است به ۲۸.۸۸ دلار برسد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها