|
کدخبر: 333691

با این ۴ ارز دیجیتال پول پارو کنید

در این گزارش به بررسی آلت کوین‌هایی خواهیم پرداخت که قابلیت دستیابی به قله‌های جدید قیمت (ATH) را دارند. لازم به ذکر است که قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، باید تحقیقات کافی انجام دهید و سپس تصمیم‌گیری کنید.

اقتصاد با این ۴ ارز دیجیتال پول پارو کنید

چند آلت کوین وجود دارند که با وجود فشارهای نزولی اخیر، به سمت قله‌های قیمتی جدید در حال حرکت هستند. نشانه‌های تکنیکال و وضعیت بازار نشان می‌دهد که این آلت کوین‌ ها ممکن است در ماه سپتامبر به اوج‌های تازه‌ای دست یابند.

اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، این آلت کوین‌ها ممکن است سقف‌های تاریخی خود را بشکنند. با این حال، نوسانات بازار و کاهش علاقه سرمایه‌گذاران می‌تواند این پیش‌بینی‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

آلت کوین‌هایی که می‌توانند در ماه سپتامبر به اوج جدید برسند

در اینجا به این آلت کوین‌هایی می‌پردازیم که پتانسیل رسیدن به ATH جدید را دارند. توجه داشته باشید که پیش از سرمایه‌گذاری باید به میزان کافی تحقیق کنید و بعد خودتان تصمیم‌گیری کنید.

۱. کاسپا (KAS)

کاسپا، یک ارز دیجیتال است که مانند بیت کوین با مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) کار می‌کند. این آلت کوین در صدر لیست آلت کوین‌هایی قراردارد که پتانسیل رسیدن به اوج‌های تاریخی جدیدی را دارند. در حال حاضر، KAS با قیمت ۰.۱۶۴ دلار معامله می‌شود و از ماه ژوئن تا اول آگوست، به طور مداوم در حال ثبت ATH‌های جدید بوده است.

با نگاه به عملکرد این توکن در ماه سپتامبر، پیش‌بینی می‌شود که روند صعودی کاسپا ادامه‌دار باشد و احتمالاً از ۰.۲۰ دلار هم فراتر برود. در نمودار روزانه، کاسپا طی ۲۲ روز گذشته بین سطوح ۰.۱۵ تا ۰.۱۷ دلار نوسان قیمت داشته است، که نشان می‌دهد ۰.۱۵ دلار یک سطح حمایتی کلیدی برای این آلت کوین است.

علاوه بر این، شاخص جریان پول (MFI) برای کاسپا در حال حاضر ۲۴.۳۸ را نشان می‌دهد است که نشان‌دهنده آن است که بیش از حد فروخته شده است. MFI، جریان ورودی و خروجی نقدینگی یک دارایی را اندازه‌گیری می‌کند و کمک می‌کند بتوانیم تعیین کنیم که یک دارایی وضعیت بیش‌ از حد فروخته یا خریداری شده است.

عدد ۸۰ به بالا در این اندیکاتور نشان‌دهنده وضعیت بیش‌ از خریداری شده است و عدد ۲۰ یا پایین‌تر، نشان‌دهنده وضعیت بیش‌فروش است که می‌تواند نشان‌دهنده فرصت خرید باشد.

تحلیل قیمت کاسپا - منبع: TradingView

در حال حاضر کاسپا دارد در حال نزدیک شدن به ناحیه فروش بیش از حد است، این موضوع نشان‌دهنده آن است که ممکن است یک رشد قابل‌توجهی در قیمت در راه باشد. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد، هر زمان که MFI کاسپا به سطح مشابهی می‌رسد، معمولاً یک اوج قیمتی جدید ثبت می‌کند.

اگر این روند ادامه‌دار باشد، قیمت کاسپا ممکن است در سپتامبر به قیمت ۰.۲۱ دلار یا حتی بالاتر برسد. با این حال، ممکن است صورت وقوع نزول شدید بازار کریپتو این سناریو نامعتبر شود، در این صورت کاسپا ممکن است به ۰.۱۴ دلار کاهش یابد.

۲. BNB

BNB، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ، در ماه ژوئن به یک اوج تاریخی جدید دست یافت. ممکن است قیمت BNB تواند در سپتامبر که احتمال آزادی مدیرعامل سابق بایننس، چانگ‌پنگ ژائو (CZ) از زندان وجود دارد، به اوج جدیدی برسد.

در حال حاضر، BNB با قیمت ۵۴۲.۴ دلار معامله می‌شود که حدودا ۲۴٪ پایین‌تر از ATH خود است. در نمودار هفتگی، BNB یک مثلث متقارن تشکیل داده است، الگویی که زمانی دیده می‌شود که دو خط روند – یکی به سمت پایین و دیگری به سمت بالا – در یک نقطه به هم می‌رسند.

یک مثلث متقارن می‌تواند نشانه‌ای یک روند صعودی یا نزولی باشد، بنابراین پارامترهای دیگری نیز باید درنظر گرفته شود. در این تحلیل، روی میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ روزه BNB تمرکز می‌کنیم، که جهت روند را در یک دوره خاص اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند جهت احتمالی قیمت را پیش‌بینی کند.

تحلیل نمودار هفتگی BNB - منبع: TradingView

هنگامی که قیمت یک ارز دیجیتال بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خود معامله می‌شود، روند صعودی است؛ اگر پایین‌تر از آن معامله شود، روند نزولی است. با وجود کاهش اخیر قیمت BNB، این آلت کوین همچنان بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه معامله می‌شود، که می‌تواند احتمال رسیدن BNB به یه اوج تاریخی جدید را افزایش دهد.

اگر فشار خرید BNB در ماه سپتامبر افزایش یابد، ممکن است BNB یک‌بار دیگر از سایر آلت‌کوین‌های برتر پیشی بگیرد و احتمالاً به یک ATH جدید در حدود ۷۵۰ دلار برسد. با این حال، این سناریو ممکن است در صورت تاخیر در آزادی CZ و یا کاهش علاقه بازار به BNB، نقض شود.

۳. برت (BRETT)

توکن برت، یکی دیگر از آلت کوین‌هایی است که ممکن است در ماه سپتامبر به یک ATH جدید دست یابد. این میم کوین در ماه ژوئن به ATH خود یعنی ۰.۱۹ دلار دست یافته بود و در حال حاضر در قیمت ۰.۰۸۲ دلار معامله می‌شود.

در نمودار ۴ ساعته، برت یک مثلث صعودی تشکیل داده است، یک الگوی تکنیکال که یک سیگنال صعودی است. یک مثلث صعودی از همگرایی یک خط روند افقی و یک خط روند صعودی که در امتداد نقاط نوسانی پایین و بالا رسم شده‌اند، تشکیل می‌شود.

اگرچه در حال حاضر قیمت برت به زیر این الگو سقوط کرده اما این برگشت قیمت ممکن است موقتی باشد، به این معنا که ممکن است یک صعود قابل توجه در راه باشد و این توکن را به سمت ۰.۲۰ دلار سوق دهد.

تحلیل نمودار ۴ ساعته برت - منبع:‌ TradingView

با این حال، اگر برت در ماه سپتامبر به‌طور قابل‌توجهی انباشت نشود، این سناریو صعودی ممکن است بی‌اعتبار شود. در این صورت، قیمت برت ممکن است به ۰.۰۷۹ دلار کاهش یابد.

۴. مانترا (OM)

مانترا یکی از برترین آلت کوین‌های دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) است و یکی از دلایلیست که در این لیست قرار دارد. مانترا در ۲۲ جولای به اوج قیمتی جدیدی در ۱.۴۲ دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون ۳۷٪ کاهش یافته است.

از نظر تکنیکال، مانترا در نمودار روزانه یک الگوی کنج نزولی (Falling Wedge) تشکیل داده است. معامله‌گران معمولاً کنج نزولی را صعودی در نظر می‌گیرند، زیرا خطوط روند به هم نزدیک شونده نشان می‌دهند که فروشندگان ممکن است در حال از دست دادن قدرت باشند.

اگر خریداران از این کاهش فشار فروش استفاده کنند، ممکن است یک صعود قابل توجه رخ دهد. برای مانترا، شکست سطح فیبوناچی ۳۸.۲، می‌تواند نشان‌دهنده آغاز یک روند به سمت یک ATH جدید باشد. با این حال، نسبت طلایی ۶۱.۸، ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند.

تحلیل قیمت مانترا - منبع: TradingView

اگر مانترا بتواند از این سطح مقاومت در ۱.۱۵ دلار عبور کند، قیمت آن ممکن است در سپتامبر از ۱.۴۲ دلار هم فراتر رود و مانترا نیز به یکی از آلت کوین‌هایی تبدیل شود که به یک اوج قیمتی جدید دست می‌یابند.

با این حال، در صورت سقوط دوباره قیمت، ممکن است سناریوی صعودی بی‌اعتبار شود. در این صورت، قیمت مانترا ممکن است به ۰.۶۲ دلار کاهش یابد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها