|
کدخبر: 333754

۴ هزار میلیارد خودرو در مزایده به فروش می رسد

​عضو هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده شماره ۲۸۲ این سازمان خبر داد که شامل انواع موتورسیکلت برقی، ۹۲ خودروی داخلی و وارداتی، ماشین‌آلات راه‌سازی و سایر اقلام است.

اقتصاد ۴ هزار میلیارد خودرو در مزایده به فروش می رسد

سعید غلامی باغی در خصوص فروش اموال تملیکی گفت : در روز شنبه ۱۰ شهریورماه اعلام کرد: به منظور تعیین تکلیف کالاهای موجود در اختیار سازمان، مزایده سراسری شماره ۲۸۲ از تاریخ ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان در سراسر کشور، از این کالاها بازدید کنند.معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان و یا ستاد ایران فهرست کالاهای عرضه شده را مشاهده و پیشنهاد خود را ثبت کنند.

وی گفت: همچنین رمزگشایی این مزایده روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه صورت خواهد گرفت و برندگان تا ۲۵ شهریور فرصت دارند نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: این مزایده یکی از بزرگ‌ترین مزایده‌های سازمان محسوب می‌شود و ارزش پایه بیش از ۴ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان کالا از ۳۰ استان کشور در آن عرضه شده که فقط از استان هرمزگان ۲ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان کالا به فروش گذاشته شده است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه کالاهای متنوعی در این مزایده عرضه شده است، گفت: ۹۲ دستگاه خودروی سواری داخلی و وارداتی، ۲۰۴ دستگاه انواع و اقسام ماشین‌آلات سنگین شامل اتوبوس، کامیون، کشاورزی، تریلی، بیل مکانیکی، لیفتراک، ۱۳۲ دستگاه موتورسیکلت برقی، اجزا و قطعات موتورسیکلت، دوچرخه، قایق، لوازم یدکی وسایط نقلیه، ژنراتور، دستگاه جوش، لوازم یدکی، دستگاه پرس، لوازم خانگی، منسوجات، لوازم ساختمانی، لوازم الکتریکی، وسایل ارتباطی، سریع الفساد، مواد شیمیایی، دخانیات از جمله کالاهای عرضه شده در این مزایده هستند.

راهنمای ورود به سامانه الکترونیکی حراج اموال تملیکی

سامانه الکترونیکی حراج اموال تملیکی tamliki.ir، فضایی آنلاین برای حضور افرادی است که قصد اطلاع از حراج اموال و کالاهای تملیکی و شرکت در مزایده را دارند. این سامانه به افراد این امکان را می‌دهد تا از جزئیات و زمان‌بندی مزایده‌های اموال منقول و غیرمنقول آگاه شوند و اطلاعات مربوط به اموال مورد مزایده را مطالعه کنند.

برای ورود به سامانه فروش اموال تملیکی جهت شرکت در مزایده‌ها و حراج‌های این سازمان، افراد باید مراحل زیر را طی کنند:

  • ورود به سایت الکترونیکی حراج اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir
  • وارد کردن اطلاعات ورود شامل نام کاربری و کلمه عبوری که در زمان ثبت‌نام تعیین کرده‌اند.

پس از انجام این مراحل، افراد می‌توانند به سایت این سازمان وارد شده و به اطلاعات مربوط به مزایده‌ها و حراج‌های ارائه شده دسترسی پیدا کنند.

نحوه شرکت در مزایده اموال تملیکی

طبق اطلاعیه سامانه اموال تملیکی، افرادی که قبلاً در سایت ستاد ایران ثبت نام کرده اند، دیگر نیازی به ثبت نام در سایت tamliki.ir ندارند. به عبارت دیگر، افراد می توانند به جای ثبت نام در سایت tamliki.ir، فرایند ثبت نام و عضویت خود را در سامانه مزایده های الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهند. مراحل ثبت نام و عضویت در سامانه ستاد به شرح زیر است:

ثبت نام حضوری: تهیه مدارک مورد نیاز و مراجعه به دفتر ثبت نام به آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، نبش خیابان حجت دوست، ساختمان وزارت صنعت معدن تجارت، طبقه همکف

ثبت نام غیر حضوری: مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس setadiran.ir تکمیل فرم ثبت نام در سایت و سپس ارائه (ارسال) مدارک مورد نیاز به دفتر ثبت نام. ضمنا تمامی مستندات مورد نیاز جهت ثبت نام در قسمت بسته های آموزشی سایت موجود می باشد.

نکته مهم: کلیه مزایده گران محترم با توجه به اهمیت حفظ امنیت در معاملات الکترونیکی می بایست گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند. دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) از دفاتر ثبت‌ اسناد رسمی در سراسر کشور امکان پذیر است که شخص می تواند با مراجعه به این دفاتر این مرحله را نیز به انجام برساند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها