|
کدخبر: 333760

در خیر برای متقاضیان مسکن ملی باز شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید ایران از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند سخن به میان آورد و در این خصوص نکات مهمی را بیان کرد.

اقتصاد در خیر برای متقاضیان مسکن ملی باز شد

با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن با ۳۳ هزار و ۲۸۰ واحد از بزرگ‌ترین پروژه‌های ساخت و ساز کشور است، سعید غفوری اعلام کرد که در حال حاضر ۱۸ هزار واحد از این پروژه در فاز ۷ شهر جدید پرند آغاز شده و دارای ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است. او امیدوار است با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در انجام محوطه‌سازی، آماده‌سازی و تکمیل شبکه‌های آب‌رسانی، تا پایان سال بتواند این پروژه‌ها را به افتتاح برساند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت همکاری بانک‌ها و صندوق ملی مسکن در تأمین مالی پروژه‌ها افزود: مطالبات موجود پیمانکاران در فصل کاری فعلی که برای ساخت و ساز بسیار مناسب است باید رفع و سرعت اجرایی تا جای ممکن بالا رود تا ضمن کاهش هزینه‌های پایانی، پروژه‌ها نیز به موقع به متقاضیان تحویل داده شود.

 مدیرعامل شرکت عمران پرند اردیبهشت ماه امسال با اشاره تصویب الحاق فاز ۷ به محدوده شهر پرند، گفته بود: در این سایت حدود ۱۷ هزار واحد مسکن در حال ساخت است. در شمال فاز ۶ پروژه‌ها نیز در قالب طرح اقدام ملی با پیشرفت حدود ۶۰ درصدی در حال ساخت است.

وی با اعلام اینکه اولین سری واحد‌های نهضت ملی مسکن کشور در دولت سیزدهم تا چند ماه آینده در شهر پرند افتتاح می‌شود، اظهار کرد: به شرط واریز به موقع آورده و همراهی دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان سال ۹ هزار واحد افتتاح خواهد شد.

مسکن-پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص قیمت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده قیمت نهضت ملی مسکن را مدیریت کرده و تقریباً یکسان باشد. اما واقعیت این است که تورم با قیمت‌ها نمی‌خواند. وزارت راه زمین را از قیمت مسکن حذف کرده تا هزینه ساخت کاهش یابد. البته با توجه به اینکه قرارداد‌های امضا شده مشمول تعدیل می‌شود، از متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌خواهیم به موقع آورده خود را واریز کنند.

وی تاکید کرد: اولین سری نهضت ملی مسکن با هزینه هر مترمربع ۱۰ میلیون تومان ساخته شده و یک واحد ۸۰ متری با احتساب مشاعات (۱۲۰ متر) حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

مسکن-ملی

شهروند خبرنگار ما از شهرکرد در پیامی گفت: با گذشت ۵ سال هنوز هیچ واحد مسکونی طرح ملی مسکن تحویل متقاضیان نشده است.

مسکن ملی شهرکرد را پیگیری کنید

طرح نهضت مسکن ملی یکی از طرح‌های بود که در دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری در جهت کاهش قیمت مسکن و با هدف ساخت سالانه یک میلیون مسکن شروع به کار کرد تا امید مردم به خانه‌دار شدن افزایش پیدا کند و قیمت مسکن نیز به سمت ثبات حرکت کند.

متن شهروند خبرنگار ما:

باسلام خدمت شما ما مردم شهرکرد از استان چهارمحال وبختیاری از شما خواهشمندیم تصاویر و صدای ما را در رسانه ملی به گوش مسئولین برسانید . بعد ازگذشت ۵ سال هنوز به ما وعده و وعید میدن قیمت‌ها نجومی شده وهر دوماه یک بار پیامک واریزی میاد. این طرح برای حمایت از اقشار کم درآمد بود و قرار بود باپرداختی کم به متقاضیان داده شود ولی همچنان پیامک‌های واریزی میاد خیلی هاتا۷۵۰ میلیون هم پرداخت کردند ولی هنوز واحدی تحویل نگرفته اند ومسئولین هم جوابگو نیستند برچه اساسی اینقدر پول دریافت می‌کنند. ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها