|
کدخبر: 333763

قیمت گوسفند زنده امروز ۱۰ شهریور اعلام شد | راسته گوسفندی چند؟

قیمت گوشت قرمز در بازار ۱۰ شهریور به شرح زیر اعلام شد. بر این اساس ران ممتاز گوسفندی از پرطرفدارترین انواع گوشت قرمز ۹۱۰ هزار تومان و قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۱۹۳ هزار تومان توزیع می‌شود.

اقتصاد قیمت گوسفند زنده امروز ۱۰ شهریور اعلام شد | راسته گوسفندی چند؟

گزارش‌ها نشان می‌دهند که قیمت انواع گوشت قرمز در حال حاضر ثابت مانده و تغییرات قابل توجهی در نرخ بازار این محصول مشاهده نمی‌شود. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، گوشت خورشتی گوسفندی به قیمت ۶۳۵ هزار تومان، ماهیچه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۶۹۹ هزار تومان و فیله گوسفندی ۹۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

شقه گوسفندی، تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن به ازای هر کیلوگرم ۷۱۹ هزار تومان و راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۳۵ هزار تومان خریداری می‌شود. دنبه گوسفند، دارای متقاضیان خاص خود به ازای هر کیلوگرم ۱۸۱ هزار تومان عرضه می‌شود. استیک گوشت ۹۵ درصد ۲۳۶ هزار تومان و گردن گوسفندی ۶۹۰ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

​ران ممتاز گوسفندی از پرطرفدارترین انواع گوشت قرمز ۹۱۰ هزار تومان و قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۱۹۳ هزار تومان توزیع می‌شود. راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد به ازای هر کیلوگرم ۳۵۸ هزار تومان تهیه می‌شود.

 

ماهیچه گوسفندی

699،000

بسته شقه گوسفندی

719،000

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی

635،000

گوسفند زنده

359,000

فیله گوسفندی

980،000

راسته بدون استخوان گوسفندی

900,000

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

635،000

دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

186,960

آبگوشتی گوسفندی

720،000

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر وشهمیرزاد

193،000

گردن گوسفندی

690،000

ورود برخی برندهای پروتئینی به میادین تره‌بار ممنوع شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: دغدغه رسیدن محصول سالم به دست مردم را به صورت مداوم داریم. در همین راستا نیز در حوزه پروتئین ورود برخی برندها به میادین را ممنوع کرده‌ایم.

مهدی بختیاری‌زاده در آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در قالب صدوچهلمین پویش امید و افتخار گفت: با افتتاح این دو بازار جدید در سال جاری هشت بازار به چرخه میادین اضافه شده است و تعداد میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به بیش از ۳۰۰ بازار رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۲ محله در تهران بازار میوه و تره‌بار ندارند که در تلاش هستیم این محلات صاحب بازار میوه و تره‌بار شوند؛ البته در برخی محلات مشکل زمین و فضای فیزیکی محلات باعث می‌شود که احداث بازار امکان‌پذیر نباشد؛ اما در هر یک از محلات تهران که احداث بازار امکان‌پذیر باشد این کار از طریق تأمین زمین توسط مناطق شهرداری تهران انجام می‌شود و باید بدانیم که تأمین زمین در شهر تهران نیز کار مشکلی شده است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: قطعا هر ماه افتتاح بازار میوه و تره‌بار جدید خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد که بهره‌برداری از بازارهای جدید در هر ماه بیش از یک بازار باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نیز گفت: دو موضوع کیفیت ظاهری و سلامت محصولات مدنظر است و در شش ماهه دوم سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ آزمایش از محصولات عرضه شده در میادین در حوزه آلودگی‌های فلزات سنگین و ... انجام شد که این آزمایش‌ها در شش ماهه نخست سال جاری نیز استمرار پیدا کرده، به شکلی که تا به امروز بیش از ۱۵۰۰ مورد نمونه‌برداری انجام شده است. بی‌تردید بر روی موضوع سلامت حساس هستیم و دغدغه رسیدن محصول سالم به دست مردم را به صورت مداوم داریم. در همین راستا نیز در حوزه پروتئین ورود برخی برندها به میادین را ممنوع کرده‌ایم.

 

منبع: تجارت نیوز
  • علی رجبی ارسالی در

    باعرض سلام به مقامات محترم پس چرا از دام دار بیچاره مواشی را به قیمت ارزان خریدار ی میکنید به فکر دامداران باشید چون یکی ا ز ستونهای اصلی کشور هستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها