|
کدخبر: 333774

خودرو محبوب با چهره جدید به خیابان های ایران بازگشت | ال۹۰ دل ها را برد

پس از مدت‌ها انتظار، رنو ال ۹۰ پارس خودرو به مرحله تولید آزمایشی رسید. مشخصات فنی و امکانات رفاهی این سدان جدید سایپا چیست؟ سایپا P۹۰ یکی از محصولات جدید پارس خودرو است که اکنون در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

اقتصاد خودرو محبوب با چهره جدید به خیابان های ایران بازگشت | ال۹۰ دل ها را برد

در نیمه سال ۱۴۰۱، سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از بدنه این محصول جدید رونمایی کرد که همان ال ۹۰ بود. حالا، پس از گذشت دو سال از رونمایی اولیه، پارس خودرو این سدان اقتصادی را به مرحله تولید آزمایشی آورده و پس از انجام مراحل فنی و تست‌های نهایی، آماده عرضه به بازار خواهد شد.

رنو ال ۹۰ توسط پارس خودرو به ایران برگشت

ال ۹۰ پارس خودرو مجهز به پیشرانه جدید ME۱۶ با ۱۶ سوپاپ شده که قادر است در شرایط ایده آل، ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه که در حال حاضر زیر کاپوت شاهین پلاس اتوماتیک قرار گرفته از نظر کیفیت و کارایی حساب خود را پس داده و از نظر استانداردهای آلایندگی در بالاترین سطح قرار دارد.

ال ۹۰ ایرانی نه تنها مجهز به یک پیشرانه قدرتمند شده بلکه از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم ترمز ABS، EBD و BAS، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ روشنایی روز، چراغ خودکار، غربیلک فرمان D به همراه کلیدهای کنترلی، نشانگر فشار باد تایرها، نشانگر تعویض دنده و مولتی مدیا و دوربین دنده عقب بهره می‌برد.

ال-نود-نمای-بغل

پارس خودرو علیرغم این که سعی کرده طراحی ظاهری را تغییر دهد، به حفظ اصالت پایبند بوده و به خاطر نظارت‌های سخت‌گیرانه‌ای که روی این سدان ملی اعمال شده، می‌توان انتظار داشت جایگاه مناسبی بین محصولات داخلی پیدا کند. تولید رنو P۹۰ دقیقا در خط تولید این پارس خودرو و مطابق با استانداردهای این شرکت انجام خواهد شد و سیستم‌های کنترل کیفی پیشرفته موجود در این سایت تضمین کننده این خودرو خواهند بود.

ال-نود-نمای-داخل

طراحی جدید در کنار تلاش پارس‌خودرو برای حفظ اصالت محصول و استفاده از امکانات و تجهیزات مورد استفاده حاکی از آن است این محصول، به‌دلیل تولید باکیفیت و نظارت‌های سخت‌گیرانه خواهد توانست جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران کسب کند.

علاوه‌بر آن، تولید خودرو پروژه P۹۰، دقیقا در خط تولید و سالن محصولات رنو در پارس‌خودرو و براساس استانداردهای این شرکت صورت می‌گیرد که بیانگر وجود سیستم‌های کنترل کیفی پیشرفته در فرایند تولید این محصول خواهد بود.

کاتالوگ-ال-۹۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها