|
کدخبر: 333786

پیش بینی قیمت تون کوین بعد از آزادی پاول دورف

در حال حاضر، بیشتر آلت کوین‌ها در نیمه پایینی محدوده نوسانی چند ماهه خود در حال خرید و فروش هستند.

اقتصاد پیش بینی قیمت تون کوین بعد از آزادی پاول دورف

 هنوز هیچ روند مشخصی در بازار مشاهده نمی‌شود و احساسات حاکم بر بازار ترکیبی از خرید در نقاط پایین و فروش در نقاط بالا است.

تحلیل تکنیکال قیمت بی‌ان‌بی (BNB)

در دو روز گذشته، گاوها تلاش کردند تا قیمت بی‌ان‌بی را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند، اما خرس‌ها این اجازه را ندادند.

اگر قیمت بی‌ان‌بی همچنان کاهش پیدا کند و سطح ۵۲۰ دلار رو به پایین شکسته شود، نشان از کنترل خرس‌ها درکوتاه‌مدت خواهد داشت. در چنین حالتی، قیمت بی ان‌بی می‌تواند تا ۴۹۵ دلار و سپس تا حمایت مهم ۴۶۰ دلاری کاهش پیدا کند.

اما اگر قیمت به بالا بازگشته و میانگین‌های متحرک را بشکند، برتری گاوها را نشان خواهد داد. در این سناریو، یک رالی تا ۶۰۰ دلار میسر خواهد شد. احتمال می‌رود، خرس‌ها در این سطح دست به کار شده و فروش را شروع کنند.

نمودار-بی-ان-بی

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)

خریداران در ۲۸ آگوست (۷ شهریور) در افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۸ دلار، موج آبی رنگ) ناموفق عمل کردند که نشان از فروش در رالی‌ها دارد.

خرس‌ها تلاش خواهند کرد با کاهش قیمت به زیر حمایت ۰.۵۴ دلاری، جایگاه خود را مستحکم کنند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت ریپل می‌تواند تا ۰.۴۶ دلار کاهش پیدا کند. در چنین حالتی، احتمالا نوسان در محدوده ۰.۴۶ دلار تا ۰.۶۴ دلار برای مدت بیشتری ادامه پیدا کند.

اگر قیمت ریپل از سطح ۰.۵۴ دلار جهش پیدا کرده و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان از دفاع گاوها از این سطح خواهد داشت. در این سناریو، می‌توان انتظار افزایش قیمت تا ۰.۶۴ دلار را داشت. گاوها باید این سطح را بشکنند تا رالی ریپل تا ۰.۷۴ دلار را آغاز کنند.

نمودار-ریپل

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON)

سایه بلند کندل استیک ۲۸ آگوست (۷ شهریور) تون کوین نشان می‌دهد خرس‌ها به صورت تهاجمی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۰۱ دلار، موج آبی رنگ) دست به فروش زدند. فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت تون کوین را به حمایت مهم ۴.۷۲ دلاری برسانند. این سطح مهمی است که گاوها باید از آن دفاع کنند؛ چرا که در صورت شکست و بسته شدن کندل در زیر این سطح، یک الگوی سر و شانه نزولی کامل می‌شود.

اگر قیمت با شیب تندی از ۴.۷۲ دلار به بالا بازگردد و به بالای میانگین‌های متحرک برسد، نشان از ادامه احتمالی معامله تون کوین در محدوده خواهد داشت. یک شکست به بالای سطح ۷ دلار، نشان‌دهنده برتری گاوها در کوتاه‌مدت خواهد بود.

نمودار-تون-کوین

منبع: میهن بلاک چین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها