|
کدخبر: 333788

پیش‌بینی‌ بازار ارز دیجیتال | این رمزارز افزایش ۱۰۰ درصدی را ثبت کرد

ماه سپتامبر در پیش است و در این مقاله به سه مورد از مهم‌ترین پیش‌بینی‌ها برای این ماه خواهیم پرداخت. این پیش‌بینی‌ها شامل دو آلت کوین و یک دسته خاص از ارزهای دیجیتال می‌شوند. به نظر می‌رسد متیک (MATIC) و فانتوم (FTM) احتمالاً شاهد افزایش قیمت باشند، در حالی که دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) ممکن است با کاهش تقاضا روبرو شوند.

اقتصاد پیش‌بینی‌ بازار ارز دیجیتال | این رمزارز افزایش ۱۰۰ درصدی را ثبت کرد

قیمت متیک (MATIC) احتمالاً در ماه آینده با افزایش قابل توجهی در حدود ۱۰۳٪ روبرو خواهد شد. یکی از دلایل اصلی این افزایش، انتقال شبکه از توکن متیک (MATIC) به پل (POL) است. این تغییر که برای تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) در نظر گرفته شده، به ارتقاء شبکه اصلی پالیگان (Polygon) منجر خواهد شد و نماد معاملاتی آن به POL تغییر خواهد کرد.

این رویداد می‌تواند باعث تقویت و افزایش قیمت توکن پالیگان شود. دومین دلیلی که می‌تواند باعث رشد قیمت متیک شود، آن است که این ارز دیجیتال در حال شکستن الگوی نزولی هفت‌ماهه خود است. طبق این سناریو، قیمت این آلت‌کوین پس از شکست این الگوی نزولی می‌تواند به ۰.۸۵ دلار افزایش یابد که معادل ۱۰۳٪ افزایش قیمت است.

با اینکه روزهای اخیر چندان برای پالیگان امیدوارکننده نبودند، انتظار می‌رود مهاجرت به توکن POL حجم بالایی برای شبکه به همراه داشته باشد و می‌تواند کلید این افزایش قیمت باشد. کوین بیس اعلام کرد از مهاجرت متیک به POL حمایت می‌کند. در نتیجه، سرمایه‌گذاران پالیگان (Polygon) باید به این موضوع توجه کنند، زیرا این خبر قیمت متیک را افزایش داده بود.

کاهش جذابیت RWA

در ماه‌های اخیر، بحث دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) بحث داغی در بین کاربران ارزهای دیجیتال بوده است. با هجوم سرمایه‌گذاران به سوی این دارایی‌ها، قیمت توکن‌های RWAs رشد چشمگیری داشته‌اند. با این حال، در یک ماه و نیم اخیر، جذابیت این دارایی‌ها در بین فعالان بازار کاهش یافته است.

علاوه بر نشانه‌های نزولی در بازار، توکن‌های RWA در مقایسه با انواع دیگر ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی جذابیت خود را از دست داده‌اند. تنها در یک ماه، ارزش کل بازار آن‌ها ۲۲٪ کاهش یافت و از ۳۵ میلیارد دلار به ۲۷ میلیارد دلار رسید.

بنابراین، به نظر نمی‌رسد ماه آینده (سپتامبر) نیز برای این توکن‌ها موفقیت‌آمیز باشد. با کاهش تقاضا برای این توکن‌ها و نشانه‌های نزولی بازار، ماه سپتامبر احتمالا ماه خوبی برای RWAs نباشد.

فانتوم در آستانه شکست مقاومت

فانتوم نیز مانند پالیگان، ماه آینده یک تغییر بزرگ در پیش دارد که احتمالاً حتی از تغییرات پالیگان نیز بزرگ‌تر است. بر اساس این تغییرات که در ماه مارچ اعلام شده بود، در قدم اول پروتکل فانتوم نام خود را به سونیک (Sonic) تغییر می‌دهد.

پیشبینی می‌شود در این انتقال ظرفیت پردازش تراکنش‌های فانتوم به ۲٬۰۰۰ تراکنش در ثانیه افزایش پیدا کند. در نتیجه، این شبکه می‌تواند روزانه تا سقف ۱۸۰ میلیون تراکنش را پردازش کند.

انتظار می‌رود این خبر خوش بر قیمت فانتوم نیز تاثیرگذار باشد، زیرا FTM همین الان هم آماده یک شکست رو به بالاست. فانتوم از اواخر ماه مارچ در یک الگوی نزولی قرار دارد و می‌تواند از سطح حمایت چندساله خود در ۰.۱۷۲۹ دلار به سمت بالا بازگردد.

به‌طور تاریخی، بازگشت از این سطح منجر به افزایش‌های چشمگیری شده است و انتقال از فانتوم به سونیک، می‌تواند باعث شود قیمت فانتوم به ۱.۰۰ دلار برسد. در نتیجه، روند صعودی که احتمالا در ماه سپتامبر شروع خواهد شد، باعث می‌شود که قیمت فانتوم بتواند تا ۱۳۳٪ افزایش داشته باشد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها