|
کدخبر: 333843

سورپرایز بعدی ایران خودرو | مزایده ۱۵ شهریور را از دست ندهید

طبق اطلاعات بدست آمده کمپانی ایران خودرو در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ مزایده خودرویی را برگزار می کند. ساعت برگزاری این مراسم مزایده ۸:۳۰ تا ۱۵ هر روز می باشد.در این گونه از مزایده های ایران خودرو معمولاز اتوموبیل هایی که در خط تولید آسیب دیده اند، اتوموبیل های ناقص و خودروهای شرکتی عرضه می شوند.

اقتصاد سورپرایز بعدی ایران خودرو | مزایده ۱۵ شهریور را از دست ندهید

شرکت ایران خودرو قصد دارد تا تعدادی از خودرو های دارای پلاک و خودروهای اوراقی خود را از مسیر این مزایده به فروش برساند.این مزایده از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می شود. زمانی که ایران خودرو برای این مزایده در نظر دارد از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۵ بعدازظهر در روزهای اعلامی  می باشد.

متقاضیان برای شرکت در مزایده ایران خودرو باید به محل این شرکت مراجعه کنند. شرکت ایران‌خودرو در کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران – کرج به‌سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی، در ۲ قرار دارد. سایت برگزاری مزایده‌های ایران‌خودرو نیز به آدرس Auction.ikco.ir میزبان متقاضیان برای ارائه پیشنهاد قیمت‌هاست. ایران‌خودرو به مصرف‌کنندگان هشدار داده برای ارائه پیشنهادهای قیمتی خود از حضور در سایت‌های دیگر پرهیز کنند.

مزایده-خودرو

مزایده ایران خودرو

شرایط حضور در مزایده ایران خودرو به شرح زیر است:

سپرده شرکت در مزایده برای هر خودرو ۲۰ میلیون تومان است. امکان دریافت سپرده از طریق درگاه شتاب و کارت‌های بانکی مشتری تدارک دیده شده است. این درگاه فقط امکان انتقال وجه از حساب‌های اصلی مشتری را دارد.

شرایط مزایده به‌صورت مشروح در سایت ایران‌خودرو به آدرس www.ikco.ir قرار داده شده است.

شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به معنای قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده خواهد بود.

پرداخت هرگونه مالیات، عوارض و سایر دیون دولتی برعهده برنده مزایده است. همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز برعهده برنده مزایده خواهد بود.

برنده باید در زمان مشخص‌شده، کل وجه خودرو را واریز کند. در غیر این‌ صورت، خودرو به مزایده‌گزار بازخواهد گشت. همچنین پس از واریز وجه امکان انصراف وجود ندارد.

این مزایده محدودیت کد ملی ندارد.

قبل از مراجعه برای ثبت‌نام در مزایده، مشتریان باید اطلاعات خود را در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir ثبت کنند. درصورت ثبت‌نکردن اطلاعات، امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

منبع: دیجیاتو
  • ناشناس ارسالی در

    ماشینهای ایران‌خودرو حیف پول زیرااولا پس ازتحویل ۶ماه متوالی اسیرنماینگیها باشی ازبس عیب وایرادداره پس ازاین شاید ازاسترست کم شود اونوقت میشه گفت تقریبا ماشین واقعا قطعات وبرق بدن افتادست فقط ملتو میزارن امیدواریم که باتزادنمودن واردات خودرو بساط این دوقاتل جمع شود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها