|
کدخبر: 333859

غوغای ۳ ارز دیجیتال در بازار | وقت خرید کدام رمزارز است

اگر بیت کوین بتواند به سطح مورد نظر خود دست یابد، می‌توان انتظار رشد سه ارز دیجیتال آینده‌دار بازار را داشت. آیا BTC موفق خواهد شد؟ در ماه‌های اخیر، بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کرده و نتوانسته است از مقاومت کلیدی خود عبور کند. در حال حاضر، پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده ۵۹ هزار دلار قرار دارد و اگر روند صعودی با قدرت ادامه یابد، می‌توان امیدوار بود که سایر آلت کوین‌های بازار نیز شرایط خوبی را تجربه کنند.

اقتصاد غوغای ۳ ارز دیجیتال در بازار | وقت خرید کدام رمزارز است

بازار رمزارزها همچنان در حال نوسان است و در وضعیت کنونی، چند آلت کوین با پتانسیل بالا وجود دارند که در صورت صعود بیت کوین، شرایط مطلوبی در انتظارشان خواهد بود. در حال حاضر، سه آلت کوین برتر بازار با قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی خود معامله می‌شوند و نهنگ‌ها با سرمایه‌گذاری‌های کلان، آماده شروع یک رالی صعودی هستند.

سولانا

سولانا یکی از آلت کوین‌های آینده‌داری است که می‌تواند با شروع روند صعودی بیت کوین، رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. هم اینک سولانا در محدوده ۱۳۷ دلاری معامله می‌شود و از مارس ۲۰۲۴ این رمزارز در یک کانال افقی بین ۱۲۵ تا ۱۹۰ دلار حرکت کرده است.

سولانا

از آنجایی که این ارز دیجیتال در سطح حمایتی قرار دارد، می‌تواند با جمع شدن شرایط لازم به رشد ۴۰ درصدی دست یابد و سطح ۱۹۰ دلاری را لمس کند.

ریپل

رمزارز بعدی که پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت دارد، ریپل یا XRP است. از وقتی که ریپل موفق شده در مقابل کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده به پیروزی برسد، در کانون توجهات بازار قرار گرفته است. هم اکنون این ارز بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه معامله می‌شود که سیگنالی مثبت برای آغاز فاز صعودی است.

ریپل

سیگنال مهم بعدی راجع به XRP تشکیل الگوی سر و شانه معکوس و کف دوقلو بوده که هر دو نشانه‌ای برای روند افزایشی در نظر گرفته می‌شوند. ریپل در سطح حمایتی 0.55 دلار خرید و فروش شده و پتانسیل صعود به سطح 0.74 دلاری و 30 درصد افزایش بها را دارد.

سگ کلاهدار

چهارمین میم کوین بزرگ جهان، فاز اصلاحی خود را تکمیل کرده و هم اکنون ۶۸ درصد پایین‌تر از قیمت تاریخی‌اش در حال معامله است. سگ کلاهدار در حال حاضر به سطح حمایتی ۱.۴۰ دلار نزدیک شده است.

دوج-کوین

البته داگ ویف هت موفق شده چندین مرتبه به محدوده مقاومتی برسد ولی هر بار نتوانسته بیشتر از ۳۰ درصد رشد کند. اگر همه چیز مطابق با سقف قیمتی این میم کوین پیش برود، می‌توان انتظار رشد ۳۰ درصدی و رسیدن به محدوده ۲.۹۲ دلاری داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها