|
کدخبر: 333898

بازار ارز دیجیتال با این ۵ رمزارز منفجر می شود

به نظر کارشناسان حوزه کریپتو، سپتامبر می‌تواند ماه مثبتی برای بازار رمزارزها باشد. در ادامه با ۵ ارز دیجیتال که آماده رشد هستند، آشنا شوید. با آغاز ماه جدید میلادی، پیش‌بینی می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال با تغییرات قابل توجهی روبرو شود. به نظر می‌رسد تحولات دنیای کریپتو در سپتامبر به نفع جامعه رمزارزها خواهد بود و برخی از آلت‌کوین‌های با پتانسیل بالا را برای آغاز یک روند صعودی مناسب آماده می‌کند.

اقتصاد بازار ارز دیجیتال با این ۵ رمزارز منفجر می شود

در حال حاضر، وضعیت بازار ارزهای دیجیتال چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. با این حال، اگر بیت کوین تا پایان سال به هدف ۱۰۰ هزار دلار دست یابد، می‌توان به آینده آلت‌کوین‌ها امیدوار بود. به هر حال، ما به رویدادهایی که قرار است در سپتامبر رخ دهد، خوشبین هستیم و در ادامه به معرفی ۵ رمزارز جذاب و پرانرژی برای سرمایه‌گذاری در شهریور ماه ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت:

سپتامبر ماه هیجان انگیزی برای میکر خواهد بود چرا که میکر دائو قصد دارد در این ماه، هویت و توکن‌های جدید خود را معرفی کند. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، استیبل کوین USDS و توکن حاکمیتی اسکای در ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) راه اندازی می‌شوند.

مجموع تغییرات فوق می‌تواند حکم سوخت هیدروژن برای میکر داشته باشد و قیمت این توکن را افزایش دهد. یکی از مزایای توکن حاکمیتی اسکای، امکان تعویض آن با توکن میکر است. سرمایه گذاران ممکن است برای این که به توکن اسکای دسترسی داشته باشند، توکن میکر بخرند که در نتیجه باعث افزایش تقاضا خواهد شد.

با این اوصاف شاید قیمت MKR از سطح حمایتی ۱۶۹۳ دلاری بازگردد و برای آزمایش مقاومت جدید خود به محدوده ۲۱۸۸ دلاری نزدیک شود. در ماه گذشته، میکر بارها سعی کرده مقاومت خود را امتحان کند و اگر موفق به شکستن آن شود، می‌توان پیش‌بینی قیمت ۲۵۵۶ دلاری برایش داشت.

مشابه همان اتفاقی که برای میکر می‌افتد، پالیگان نیز در حال انتقال توکن بومی خود از MATIC به POL است. فرآیند انتقال توکن از ۱۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و به احتمال زیاد منجر به افزایش قیمت MATIC خواهد شد. در حال حاضر این توکن ۲۶ درصد از ارزش خود را از دست داده و نقل و انتقالات پالیگان می‌تواند اتفاق خوبی برای کلیت توکن باشد و قیمت آن را تا سقف ۰.۷۵ دلاری ببرد.

البته بعید است که قیمت این توکن از ۰.۷۵ دلار بیشتر شود چرا که در محدوده این مقاومت، اغلب سرمایه گذاران به دنبال کسب سود خود و برداشت آن هستند.

شبکه بلاک چین ایاس به همراه میکر و پالیگان در حال انتشار یک به روزرسانی بزرگ با نام Spring ۱.۰ است که باعث اعمال تغییراتی در الگوریتم اجماع شبکه خواهد شد. انتشار اسپرینگ ۱.۰ باعث افزایش قیمت توکن ایاس می‌شود.

در حال حاضر افت ۱۱ درصدی توکن EOS باعث ناامیدی کاربران شده اما عامل کلیدی فوق می‌تواند قیمت این توکن را تا سطح مقاومتی ۰.۵۵۷ دلار بالا ببرد و این سطح را تبدیل به یک حمایت معتبر کند. اگر شرایط ایده آل باشد، باید منتظر افزایش قیمت تا محدوده ۰.۶۰۵ دلار باشیم.

تورچین که هم اکنون در سطح حمایتی خود در محدوده ۳.۹۴ دلار قرار دارد، از ۱۴ شهریور ماه آماده پیاده سازی یک هاردفورک می‌شود. این اتفاق شاید تغییر مهمی نباشد اما به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قیمت RUNE تا سطح مقاومتی ۴.۹۳ دلار عمل خواهد کرد. در صورتی که سرمایه گذاران تورچین از این واقعه بهینه استفاده کنند، احتمال صعود قیمت تا سطح ۶.۵۲ دلار وجود دارد.

شبکه فلو تصمیم گرفته از ۱۴ شهریور ماه با یک به‌روزرسانی بزرگ به نام Crescendo به اکوسیستم وب ۳ منتقل شود. در صورتی که آپدیت این شبکه با موفقیت انجام شود، می‌توان به قیمت بالای ۰.۸۰ دلار فکر کرد. همچنین در صورت عدم موفقیت، رالی نزولی تا سطح ۰.۵۰ دلار ادامه خواهد داشت.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها