|
کدخبر: 333902

پیش بینی جذاب از بازار ارز دیجیتال | کدام رمزارز ناجی بازار می شود؟

در روزهای اخیر کل بازار کریپتو تحت تاثیر عملکرد بیت کوین قرار گرفته و به رنگ قرمز درآمده است. با این حال، برخی از آلت کوین‌ها از جمله فچ ای‌آی، منتل و آوه سیگنال‌هایی صعودی نشان داده‌اند و در صورت غلبه بر سقوط مقاومتی پیش‌روی خود، می‌توانند رشد خوبی را تجربه کنند.

اقتصاد پیش بینی جذاب از بازار ارز دیجیتال | کدام رمزارز ناجی بازار می شود؟

قیمت فچ ای‌آی در تاریخ ۲۳ آگوست در بازار ارز دیجیتال از میانگین‌های متحرک رسم‌شده در نمودار فراتر رفت. اتفاقی که نشان می‌دهد فروشندگان کنترل خود بر بازار را از دست داده‌اند.

با این حال این حرکت صعودی در تاریخ ۲۷ آگوست با مقاومت سربار ۱.۵۱ دلاری مواجه شد و در حال حاضر قیمت فچ ای‌آی دوباره به حوالی میانگین‌های متحرک خود رسیده که سطح کلیدی است.

اگر قیمت دوباره از حوالی میانگین افزایش یابد، ممکن است مقاومت ۱.۵۱ دلاری را مجددا هدف قرار دهد. در صورت عبور قیمت از این مقاومت یک الگوی سر و شانه معکوس صعودی تکمیل می‌شود که هدف آن ۲.۳۲ دلار است.

در سمت مقابل اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، احتمالا برای مدتی شاهد نوسان بین ۱.۵۱ تا ۰.۷۰ دلار خواهیم بود.

در تایم فریم ۴ ساعته شاهد اصلاح قیمت فچ ای‌آی هستیم و این ارز دیجیتال در سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در حوالی ۱.۰۵ دلار در حال پیدا کردن حمایت است. خرس‌ها رالی بهبود فچ ای‌آی را در حوالی میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای متوقف کردند اما خریداراندر تلاشند تا سقف پایین‌تری در حوالی ۱.۱۲ دلار تشکیل دهند. اگر قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای برسد، ممکن است FET بار دیگر مقاومت سربار ۱.۵۱ دلاری را آزمایش کند.

در سمت مقابل، اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای کاهش یابد، احساسات منفی باقی خواهد ماند. در این سناریو قیمت فچ ای‌آی ممکن است تا ۱.۰۵ دلار سقوط کند.

قیمت منتل در چند روز گذشته در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۶۱ دلار) قرار داشته که نشان‌دهنده تقابل بین خریداران و فروشندگان است.

اگر خریداران قیمت را از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور دهند و بالاتر از آن حفظ کنند، می‌توان انتظار داشت رالی صعودی جدیدی آغاز شود. در این سناریو قیمت منتل می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در حوالی ۰.۶۸ دلار صعود کند. انتظار می‌رود در این سطح شاهد تقابل گسترده خریداران و فروشندگان باشیم.

در سمت مقابل اما اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر ۰.۵۶ دلار سقوط کند، پیش‌بینی صعودی در کوتاه‌مدت فاقد اعتبار خواهد شد. در این سناریو قیمت منتل می‌تواند تا ۰.۴۷ دلار کاهش یابد.

در تایم فریم ۴ ساعته، شاهد نوسان قیمت منتل بین محدوده ۰.۵۶ تا ۰.۶۶ دلار هستیم. میانگین‌های متحرک نیز شیب افقی به خود گرفته‌اند و RSI نیز درست زیر نقطه میانی خود قرار دارد. این یعنی فعلا خریداران و فروشندگان هیچ مزیتی نسبت به یکدیگر ندارند.

در صورتی که قیمت پایین‌تر از میانگین‌های متحرک باقی بماند، ممکن است شاهد اصلاح آن تا حمایت ۰.۵۶ دلاری باشیم. در سمت دیگر اما اگر میانگین‌های متحرک به سمت بالا شکسته شوند، منتل می‌تواند تا ۰.۶۶ دلار صعود کند. روند بعدی احتمالا بالاتر از ۰.۶۶ دلار یا پایین‌تر از ۰.۵۶ دلار آغاز خواهد شد.

تحلیل تکنیکال قیمت آوه

قیمت آوه از حوالی حمایت ۱۱۸ دلار با جهشی افزایش یافت. با این حال، این جهش در حوالی سطح ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۱۳۳ دلاری با فروش سنگینی مواجه شد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲۳ دلار) در حال افزایش است و شاخص RSI درست بالاتر از نقطه میانی خود قرار گرفته که نشان‌ می‌دهد کفه ترازوی بازار کمی به سمت خریداران متمایل است. در صورتی که قیمت مجددا از سطح ۱۱۸ دلاری افزایش یابد می‌توان گفت خریداران در تلاش برای تبدیل این سطح به سطح حمایتی هستند. شکسته‌شدن و بسته‌شدن قیمت بالاتر از ۱۳۵ دلار نیز مسیر را برای صعود تا ۱۴۹ دلار فراهم خواهد کرد.

در سمت مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱۱۸ دلار سقوط کند، پیش‌بینی صعودی در کوتاه‌مدت فاقد اعتبار می‌شود. در این سناریو قیمت آوه می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰۹ دلار) سقوط کند.

در تایم فریم ۴ ساعته اما قیمت آوه پس از رسیدن به خط روند نزولی رسم شده، مسیر خودش را تغییر داده و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای سقوط کرده است. خرس‌ها در ادامه تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۱۱۸ دلار کاهش دهند که سطح کلیدی محسوب می‌شود. اگر خریداران می‌خواهند رالی صعودی از سر گرفته شود، باید قیمت را از این سطح افزایش دهند و به بالای ۱۳۵ دلار بکشانند. این نشان می‌دهد که اصلاح در کوتاه‌مدت ممکن است به پایان خود رسیده باشد.

در سمت مقابل، ریزش قیمت به زیر ۱۱۸ دلار می‌تواند مسیر را برای سقوط بیشتر تا ۱۰۵ دلار باز کند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها