|
کدخبر: 333929

گاوهای بازار ارز دیجیتال توانی ندارند | خریداران قیمت بیت کوین رابالا می برند

در هفته گذشته، گاوهای بیت کوین نتوانستند در برابر فشار فروش مقاومت کنند و قیمت این ارز دیجیتال ۱۱٪ کاهش یافت. با این حال، خریداران اکنون در تلاشند تا قیمت بیت کوین را دوباره به بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار برسانند. به نظر می‌رسد که نوسانات جانبی قیمت بیت کوین تأثیری بر احساسات نهنگ‌ها نداشته و آن‌ها به خرید ادامه داده‌اند.

اقتصاد گاوهای بازار ارز دیجیتال توانی ندارند | خریداران قیمت بیت کوین رابالا می برند

طبق گزارش سنتیمنت، تعداد کیف پول‌های نهنگ بیت کوین که حداقل ۱۰۰ بیت کوین در اختیار دارند، با ۲۸۳ واحد افزایش به بالاترین سطح ۱۷ ماهه یعنی ۱۶٬۱۲۹ کیف پول رسیده است. با توجه به اینکه ماه سپتامبر معمولاً برای بیت کوین با بازده متوسط منفی ۴.۴۵٪ همراه بوده، احتمالاً در کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال تحت فشار باقی خواهد ماند. با این حال، شرکت‌کنندگان بازار برای ماه اکتبر انتظارات بهتری دارند، زیرا طبق داده‌های کوین‌گلس، بازده متوسط این ماه ۲۲.۹۰٪ پیش‌بینی شده است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC)

کندل روزانه بیت کوین در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) در زیر حمایت ۵۸٬۰۰۰ دلاری بسته شد، اما خرس‌ها نتوانستند قیمت بیت کوین را به سطح مهم ۵۵٬۷۲۴ دلار برسانند.

گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت بیت کوین می‌تواند رالی خود به ۶۵٬۰۰۰ دلار را شروع کند. انتظار می‌رود این سطح برای کوتاه مدت، به عنوان مقاومت قوی عمل کند. در چنین حالتی، قیمت بیت کوین می‌تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۵۵٬۷۲۴ دلار و ۷۳٬۷۷۷ دلار در نوسان داشته باشد.

بازار-ارز-دیجیتال

اما اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۰۰۷ دلار، موج آبی رنگ) به پایین بازگردد، خرس‌ها دوباره تلاش خواهد کرد تا قیمت را به زیر ۵۵٬۷۲۴ دلار برسانند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت بیت کوین می‌تواند تا کف ۵ آگوست (۱۵ مرداد) در ۴۹٬۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند.

نمودار-بیت-کوین

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH)

قیمت اتریوم در ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) از حمایت ۲٬۳۹۲ دلاری به بالا بازگشت که نشان می‌دهد گاوها در تلاشند تا یک کف بالاتر تشکیل دهند.

انتظار می‌رود این رالی بازگشتی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۶۰۵ دلار، موج آبی رنگ) با مقاومت روبرو شود. اگر قیمت با شیب تندی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به پایین بازگردد، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۲٬۳۰۰ دلار و سپس ۲٬۱۱۱ دلار برسانند.

اولین نشانه قدرت، شکستن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و بسته شدن کندل در بالای آن است. در چنین حالتی، راه برای یک رشد تا سطح شکست نزولی ۲٬۸۵۰ دلار هموار خواهد شد. گاوها باید این سد را برای یک تغییر روند احتمالی از میان بردارند.

اتریوم (1)

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها