|
کدخبر: 333987

قیمت تون کوین بازار ارز دیجیتال را تکان می دهد؟

سایه نوسان همچنان بر بازار حاکم است و به نظر می‌رسد این وضعیت ادامه‌دار باشد؛ زیرا ماه سپتامبر به طور تاریخی از بازار حمایت نمی‌کند. در ادامه، به تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON)، دوج کوین (DOGE) و کاردانو (ADA) می‌پردازیم.

اقتصاد قیمت تون کوین بازار ارز دیجیتال را تکان می دهد؟

تون کوین در حال شکل‌گیری یک الگوی سر و شانه نزولی بزرگ است که با شکست و بسته شدن قیمت زیر ۴.۷۲ دلار تکمیل خواهد شد. شیب میانگین‌های متحرک به سمت پایین تغییر کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در ناحیه منفی قرار دارد که نشان‌دهنده برتری خرس‌ها است. احتمال دارد قیمت تون کوین/tags/تون_کوین به ۴.۷۲ دلار کاهش یابد، جایی که ممکن است گاوها خریدهای تهاجمی خود را آغاز کنند.

اگر قیمت تون کوین از سطح ۴.۷۲ دلار به بالا بازگردد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۱۸ دلار، موج آبی رنگ) را بشکند، نشان از کاهش فشار فروش خواهد داشت. در چنین حالتی، قیمت تون کوین می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶.۳۸ دلار، موج قرمز رنگ) افزایش پیدا کند. چنین حرکتی، نشان از نوسان احتمالی در محدوده ۴.۷۲ دلار تا ۸.۲۹ دلار برای مدت بیشتری خواهد داشت.

نمودار-تون-کوین

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین (DOGE)

قیمت دوج کوین در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۰ دلار، موج آبی رنگ) به پایین بازگشت که نشان دهنده ادامه فروش خرس‌ها در رالی‌هاست.

یک حمایت ضعیف در ۰.۰۹ دلار وجود دارد، اما اگر گاوها نتوانند از این سطح دفاع کنند، فروش می‌تواند تشدید شده و قیمت دوج کوین تا ۰.۰۸ دلار و در نهایت به خط حمایت الگوی کنج نزولی کاهش پیدا کند.

گاوها در افزایش قیمت دوج کوین با چالش روبرو هستند. اگر آنها قصد تغییر روند احتمالی داشته باشند، باید قیمت را به بالای خط روند نزولی رسانده و حفظ کنند. در چنین حالتی، دوج کوین می‌تواند تا ۰.۱۴ دلار افزایش پیدا کند.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (ADA)

قیمت کاردانو در ۱ سپتامبر به زیر خط روند صعودی کاهش پیدا کرد، اما خرس‌ها با حفظ قیمت در سطوح پایین به چالش خوردند.

اگر قیمت در بالای خط روند صعودی حفظ شود، گاوها تلاش خواهند کرد قیمت کاردانو را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت کاردانو می‌تواند تا خط روند نزولی افزایش پیدا کند. خریداران باید قیمت را به بالای این سطح رسانده و حفظ کنند تا سیگنالی از تغییر روند کوتاه‌مدت صادر شود.

اگر قیمت کاردانو نتواند در بالای خط روند صعودی حفظ شود، کاهش قیمت می‌تواند تا ۰.۳۱ دلار ادامه پیدا کند. احتمالا در این سطح، خرید قوی جذب شود اما اگر خرس‌ها پیروز شوند، قیمت کاردانو می‌تواند به ۰.۲۷ دلار و در نهایت حمایت مهم ۰.۲۴ دلاری کاهش پیدا کند.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها