|
کدخبر: 333992

توکن داگز پس از کاهش قیمت اوج می گیرد؟

​قیمت توکن داگز در بلاکچین TON که به تلگرام مرتبط است، به نظر می‌رسد که آماده افزایش باشد. این توکن از زمان عرضه خود، ۳۲٪ کاهش قیمت را تجربه کرده است. با توجه به افزایش علاقه بازار به میم‌کوین‌ها، DOGS نشانه‌هایی از مقاومت نشان داده و به یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است.

اقتصاد توکن داگز پس از کاهش قیمت اوج می گیرد؟

DOGS در تاریخ ۲۶ آگوست (۵ شهریور) پس از دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، راه‌اندازی و لیست شد و در این مدت یک رویداد بسیار ناپایدار تولید توکن (TGE) را تجربه کرد که در آن بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن بین کاربران توزیع گردید. فشار فروش شدید باعث کاهش قیمت داگز از ۰.۰۰۱۷ دلار به ۰.۰۰۱۰ دلار شد. با این حال، تحلیل نمودار ساعتی نشان‌دهنده افزایش قابل توجهی در شاخص جریان پول (MFI) است که به معنای ورود بیشتر سرمایه به این ارز دیجیتال می‌باشد.

MFI یک شاخص تکنیکال است که میزان سرمایه ورودی به یک ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. هنگامی که کاهش می‌یابد، به معنای افزایش فشار فروش و بالعکس است.

در رابطه با DOGS، کاهش قیمت در کنار افزایش شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد فشار فروش در حال کاهش بوده و خریداران وارد عمل شدند و واگرایی صعودی ایجاد شده است. این ستاپ معمولا نشان می‌دهد قیمت می‌تواند در آستانه رشد باشد.

علاوه بر این، بازار مشتقه خوش‌بینی مشابهی را نشان می‌دهد که با افزایش فاندینگ ریت (Funding Rate) کاملا مشهود است. فاندینگ ریت بالاتر نشان می‌دهد خریداران (Long) به فروشندگان (Short) کارمزد می‌دهند تا موقعیت خود را باز نگه دارند که نشان‌دهنده احساسات صعودی گسترده است. در مقابل، فاندینگ ریت منفی نشان‌دهنده انتظارات نزولی است.

با توجه به افزایش نرخ سرمایه و اقدامات اخیر قیمت، به نظر می‌رسد DOGS ممکن است در آستانه حرکت به سمت مقاومت بالاسری خود باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت DOGS

داگز برای آزمایش مجدد ۰.۰۰۱۲ دلار آماده شده است. تحلیل عمیق‌تر نمودار ساعتی نشان می‌دهد DOGS می‌تواند به فرایند کشف قیمت نزدیک شود، فرآیندی که توسط عرضه و تقاضا هدایت می‌شود و در آن خریداران و فروشندگان ارزش منصفانه توکن را تعیین می‌کنند.

پس از اصلاح شدید از ۰.۰۰۱۲ دلار، به نظر می‌رسد فروشندگان در حال از دست دادن مومنتوم هستند و گاوها با قدرت از سطح حمایت ۰.۰۰۱۰ دلار دفاع می‌کنند. حفظ این حمایت برای بازگشت احتمالی بسیار مهم است.

نمودار-داگز

اگر DOGS موقعیت خود را حفظ کند، بازگشت به ۰.۰۰۱۲ دلار هدف بعدی خواهد بود. با این حال، اگر نتواند ۰.۰۰۱۰ دلار را حفظ کند، ممکن است این توکن به پایین‌ترین کف خود سقوط کند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها