|
کدخبر: 334122

تکمیل مسکن ملی متوقف شد؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی در این استان، اظهار داشت: کم‌ کاری بانک‌ ها به عنوان یک مانع در مسیر تکمیل مسکن ملی در ایلام به شمار می‌آید.

اقتصاد تکمیل مسکن ملی متوقف شد؟

فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، بیان کرد: کم‌ کاری بانک‌های استان، مانع اجرای طرح تولید مسکن ملی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه هر متر مسکن ملی در استان ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان است،افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ محسوسی از سوی بانک‌های این استان به ساخت واحدهای طرح ملی نهضت تولید مسکن تزریق نشده است.

دوستی با بیان اینکه در قالب این طرح قرار است ۱۲ هزار و ۸۰۰ واحد در مناطق شهری استان ساخته شود، افزود:از این تعداد تاکنون عملیات ساخت بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ واحد آغاز شده و در صورت همکاری بانک‌ها و تامین آورده متقاضیان، در کمتر از یک ماه آینده بیش از ۵۰۰ واحد آن در شهرهای ایلام و دره‌شهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه طرح نهضت ملی تولید مسکن در استان به طور میانگین ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هزینه تمام شده این طرح برای متقاضیان از ۱۰ میلیون تا ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر متر زیر بنا، متفاوت خواهد بود.

وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، اعلام کرد که تأمین زمین برای شهرهایی که به آن نیاز دارند، در حال پیگیری و اجراست. وی افزود که الحاق اراضی مسکونی در اولویت قرار دارد و مراحل تصویب مکانیابی شهرک‌ها و توافق با نهادها و بخش خصوصی نیز به مرحله اجرا درآمده است.

مسکن-ملی

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های آماده‌سازی اراضی شهری و شهرک‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است.

وی یادآور شد: پیگیری آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کشور برای رفع مشکلات موجود و تسریع اجرای این پروژه‌ها به صورت هفتگی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود.

 

منبع: بازار
  • Hossein ارسالی در

    عمو ماک گفته بودیم سیخارو بچرخون عمو ابد ارش کن عمو هیچی جوجارو سوزوندین...

  • میثم ارسالی در

    جمع کنید مسکن ملی مسکن ملی.جمع کنید باای ن مسکن ملی.مردم ثبت نام نکنید.مسکن ملی ی ک دروغ بزرگه.بابت یک واحدصدمتری باید یک میلیارد و دویست آورده داشته باشید.باوامش باید۳میلیارد پول بدید.اشتباه مارانکنیدن ه راه پس داریم نه راه پیش.

  • ناشناس ارسالی در

    مسکن ملی را رسانه ها یک پروژه تلقی دادن در حالی که کجا مسکن ساختن .هیچ مسکن ملی ساخته نشده در هیچ شهری اگر هم بوده آنهم در حد شروع اولیه

  • مهدی ارسالی در

    آقای پزشکیان لطفا هیچ سوبسیدیرو حذف نکنید و مالیاتهارو بیشتر از این نکنید کمره مردم خم شده شما اون کسی نشید که کمرهاشونو میشکنه

  • ناشناس ارسالی در

    ممنون از لطف شما

  • محمد سعیدی فرزند حسین ارسالی در

    488996****

  • همشهری ارسالی در

    مسکن مهر نیمه کاره رهاشده لطف کنید مسکن مهر هارو تکمیل کنید ،محوطه سازی مدرسه، درمانگاه ،آسفالت خیابان‌ها، روشنایی،آب وفاضلاب، وده ها کا های نیمه کاره از جمله مکان ورزشی وپارک

  • حسین عابد ارسالی در

    یه روز تقصیر بانک یک روز تقصیرپیمانکار ی کروز تقصیرمتقاضی.شما اول باید چاه رامیکن دید بعد مناره رامیدزدیدید.بابااول تمام ج وانب رابسنجید بعد اقدام به گرفتن پول ازم ردم وبانک وساخت مسکن نمایید

  • ناشناس ارسالی در

    مشاور اگه اخوندی باشه معلوم الحاله .دم ا حمدی نژاد گرم مارو تو اسلامشهر صاحب خونه کرد

  • معصومه تشکر گلستانی ارسالی در

    سلام
    این مسکن ملی که ازش خبر میذا رید کجای ایران ساخته شده
    چرا در ش هر طرقبه خبری نیست
    ثبت نام کردند< br /> قرعه‌کشی انجام شد از هزار و 500 ن فر 700 نفر انتخاب کردند بقیه هم در حسرت خانه دار شدن
    مراجعه کردیم میگن زم ین نیست
    سراسر طرقبه کلی زمین بلا تکلیف هست که فقطططط باید با مسئولان مربو طه رایزنی شود
    از همه هم بیشتر آست ان قدس رضوی
    که هزاران هکتار زمین بایر در طرقبه داره که خود محلی ها وقف کر دند
    کاری کنید برای جوانان بیش از آنکه دیر شود

  • ناشناس ارسالی در

    کشور بی صاحب

  • گوهری ارسالی در

    تامین زمین مسکن ملی پرند چیشد پس آقایان مسولین؟؟ نزدیک ۴سال شده ثبت نام کردیم با اینکه واجد شرایطیم وضیعتمون روسیستم تایید نهایی شده ولی هنوز برامون تشکیل پرونده و حساب بازنکردن هربار شرکت عمران پرند پیگیر شدیم میگن اول باید تامین زمین بشه بعد ۴سال شد کی میخوان تامین زمین و تشکیل پرونده و حساب بازکنن بسازن به ما تحویل بدن ما پدرمون فوت کرده زیر بار مستاجری لح شدیم بدادمون برسین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها