|
کدخبر: 334193

سولانا و ریپل جای بیت کوین را در بازار ارز دیجیتال می گیرند ؟

پس از ماه‌ها نوسان در یک بازه مشخص، در نهایت سطوح حمایتی این بازه‌ها در بیشتر آلت کوین‌ها شکسته شد که نشان‌دهنده تسلط خرس‌ها بر بازار است. در ادامه، به تحلیل تکنیکال قیمت سولانا (SOL)، بی‌ان‌بی (BNB) و ریپل (XRP) خواهیم پرداخت.

اقتصاد سولانا و ریپل جای بیت کوین را در بازار ارز دیجیتال می گیرند ؟

گاوها در تلاشند تا از کاهش قیمت سولانا (SOL) به سطح حمایت کلیدی ۱۱۶ دلار جلوگیری کنند، اما خرس‌ها همچنان فشار فروش خود را ادامه داده‌اند.

سولانا

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۹ دلار، موج آبی) و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه منفی نشان‌دهنده تسلط خرس‌ها بر بازار است. فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت سولانا را به سطح حمایت ۱۱۶ دلار برسانند. خریداران باید با تمام قوا از این سطح دفاع کنند، زیرا در صورت شکست زیر ۱۱۶ دلار، احتمال کاهش قیمت تا ۱۰۰ دلار وجود دارد.

از سوی دیگر، اگر قیمت به سمت بالا بازگردد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، این امر نشان‌دهنده تضعیف فشار فروش خواهد بود. در این صورت، قیمت ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۵۲ دلار، موج قرمز) و سپس به ۱۶۴ دلار افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت بی‌ان‌بی (BNB)

گاوها طی دو روز گذشته از حمایت ۴۹۵ دلاری در بی‌ان‌بی (BNB) دفاع کردند، اما نتوانستند یک بازگشت قیمت را آغاز کنند. این امر خطر شکست حمایت را افزایش داده است.

بی-ان-بی

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۲۸ دلار، موج آبی رنگ) و قرار گرفتن RSI در ناحیه منفی نشان می‌دهد خرس‌ها کنترل را به دست دارند. اکنون که قیمت بی‌ان‌بی زیر حمایت ۴۹۵ دلار بسته شده است، احتمالا توقف بعدی در ۴۶۰ دلار خواهد بود.

انتظار می‌رود گاوها از محدوده ۴۹۵ تا ۴۶۰ دلار دفاع کنند، اما هرگونه بازگشت قیمت احتمالاً با فشار فروش در نزدیکی میانگین‌های متحرک مواجه خواهد شد. خریداران باید میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴۳ دلار، موج قرمز رنگ) را از میان بردارند تا نشان دهند که روند رنج قیمت همچنان برقرار است.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)

ریپل (XRP) در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۶ دلار، موج آبی رنگ) کاهش یافت و در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) به زیر حمایت ۰.۵۴ دلاری سقوط کرد.

ریپل

این موضوع نشان می‌دهد قیمت ریپل ممکن است به سمت ۰.۵۰ دلار حرکت کند. این سناریو می‌تواند قیمت ریپل را برای مدتی در محدوده ۰.۶۴ دلار تا ۰.۴۶ دلار نگه دارد. انتظار می‌رود گاوها با قدرت از سطح ۰.۴۶ دلار دفاع کنند.

هر تلاش بازگشتی توسط گاوها احتمالاً با فروش در نزدیکی میانگین‌های متحرک مواجه خواهد شد. شکست و بسته شدن قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۵۷ دلار، موج قرمز رنگ) نشان می‌دهد که خرس‌ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. گاوها در صورتی قدرت بیشتری به دست خواهند آورد که قیمت بالاتر از ۰.۶۴ دلار برود.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها