|
کدخبر: 334198

تاریخ عرضه تپ سوآپ مشخص شد | توکن های خود را جمع کنید

تیم تپ سواپ اعلام کرده است که راه‌اندازی توکن‌های این پروژه و توزیع ایردراپ آن برای کاربران، در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ در بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال انجام خواهد شد.

اقتصاد تاریخ عرضه تپ سوآپ مشخص شد | توکن های خود را جمع کنید

ایردراپ‌ های مرتبط با تلگرام موفق به جلب توجه زیادی شده‌اند. پس از ایردراپ داگز و ماجرای دستگیری پاول دورف، بسیاری از این پروژه‌ها زمان عرضه توکن‌های خود را اعلام کردند و اکنون کاربران در انتظار پیشرفت این پروژه‌ها به مراحل بعدی هستند.

مینی‌گیم‌های مختلفی در بستر تلگرام شکل گرفته‌اند، از همستر کامبت (Hamster Kombat) گرفته تا راکی ربیت (Rocky Rabbit)، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا صنعت بازی‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال را متحول کنند. آیا این پروژه‌ها می‌توانند بعد از عرضه توکن‌های خود نیز همچنان محبوب و پر سر و صدا باقی بمانند یا به فراموشی سپرده خواهند شد؟

راکی-رابیت

۱- راکی ربیت (Rocky Rabbit)

تاریخ عرضه توکن‌: ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲ مهر ۱۴۰۳)

راکی ربیت تا به‌حال توانسته بیش از ۲۵ میلیون مخاطب را به پلتفرم خود جذب کند. کاربران با ضربه زدن بر صفحه موبایل خود توکن‌های این پروژه را دریافت کرده و در محیط بازی به رقابت می‌پردازند. طبق وایت پپیری که رد وب سایت کوین مارکت قرار داده شده است، میزان کل عرضه توکن‌های RBTC مقدار ۲۱ تریلیون خواهد بود که ۵۰٪ آن به ایردراپ اختصاص خواهد یافت. در این بازی یک بخش با نام Airdrop قرار دارد که در آن اشاره شده است. کاربران می‌توانند از طریق رقابت در نبردهای بازی (Battle)، کسب درآمد کنند. البته این ویژگی هنوز فعال نیست اما احتمالا به زودی شروع به کار خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان این پروژه در پلتفرم X اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر)، توکن ربیت کوین (RabBitcoin) با نماد RBTC در بستر شبکه TON راه‌اندازی و در صرافی‌های بزرگ کریپتو، به کاربران عرضه خواهد شد. توکن‌های این بازی احتمالا در همین تاریخ به کاربران تخصیص داده خواهد شد اما هنوز اطلاعات بیشتری از ایردراپ این پروژه در دسترس نیست.

همستر-کامبت

۲- همستر کامبت (Hamster Kombat)

تاریخ عرضه توکن: ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳)

همستر کامبت، از لحاظ جذب مخاطب، تا به‌حال موفق‌ترین پروژه‌ ایردراپ تلگرامی بوده است. این پروژه تاکنون توانسته بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند و همچنین با نزدیک به ۵۵ میلیون دنبال‌کننده در کانال تلگرامی خود، توانسته عنوان پرمخاطب‌ترین کانال تلگرام را به‌نام خود ثبت کند. در مورد تعداد کاربران فعلی همستر اطلاعاتی در دسترس نیست.

پس از اینکه توسعه‌دهندگان این پروژه در ماه جولای (مرداد) اعلام کردند عرضه توکن‌های این بازی به تاخیر افتاده است، اکنون کاربران این بازی با هیجان زیادی منتظرند تا توکن HMSTR در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر)، در بستر بلاکچین TON راه‌اندازی شود.

پیش‌تر از این، تیم همستر، اطلاعاتی را درباره موارد تاثیرگذار بر ایردارپ این پروژه منتشر کرده است. فاکتورهایی که بر میزان و چگونگی عرضه توکن‌ها تاثیرگذارند، مواردی چون میزان درآمد غیرفعال، تعداد کاربران دعوت‌شده و… هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید به مطلب معیارهای ایردراپ همستر کامبت در میهن بلاکچین مراجعه کنید.

اکس-امپایر

۳- اکس امپایر (X Empire)

تاریخ عرضه توکن: اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر ۲۰۲۴ (اوایل مهر ۱۴۰۳)

بازی تلگرامی اکس امپایر که پیش از این با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، اعلام کرده است که فاز ماینینگ این پروژه تا تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به پایان خواهد رسید. پایان فاز ماینینگ این پروژه به‌عنوان یکی از آخرین گام‌های اساسی، پیش از ایردراپ توکن‌ آن است.

این بازی تلگرامی که تم شخصیتی آن از ایلان ماسک الهام گرفته شده است، قرار است تا اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر (اوایل مهر) توکن‌های خود را عرضه کند. اخیرا توسعه‌دهندگان این پروژه اعلام کردند که در یک رویداد توکن‌سوزی، توکن کاربرانی که بیش از ۳۰ روز فعال نبودند را می‌سوزانند تا توکن بیشتری به کاربران فعال این پروژه تعلق بگیرد. این موضوع می‌تواند انگیزه بازیکنان را چند برابر کند.

میم-فای-دو

۴- میم‌فای (MemeFi)

تاریخ عرضه توکن: ۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۸ مهر ۱۴۰۳)

میم‌فای، یک بازی کلیکی در بستر تلگرام است که کاربران در آن با شکست دادن شخصیت‌های مختلف بازی توکن‌های این پروژه را دریافت می‌کنند. برخلاف پروژه‌های دیگر این لیست که در بستر شبکه TON شکل گرفته‌اند، میم‌فای در بستر شبکه اتریوم ساخته شده است.

طبق گفته توسعه‌دهندگان این بازی، عرضه توکن‌های این پروژه در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) اتفاق خواهد افتاد. چگونگی تخصیص توکن‌ها به کاربران و معیارهای سنجش آن هنوز مشخص نشده است، اما این اطلاعات، قبل از عرضه توکن‌ها توسط تیم میم‌فای منتشر خواهد شد.

تپ-سواپ

۵- تپ سواپ (TapSwap)

تاریخ عرضه توکن: سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴

تپ سواپ نیز یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرامی است که در ماه‌های گذشته توانسته میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کند. در آخرین آپدیت‌های این پروژه، یک ویژگی جدید به‌نام تپی تاون (Tappy Town) به این بازی اضافه شد. در این بخش، کاربران می‌توانند از طریق ارتقای ساختمان‌های مختلف یک شهر مجازی، به دریافت توکن‌های بیشتر دست پیدا کنند.

تیم تپ سواپ اعلام کرده است که راه‌اندازی توکن‌های این پروژه و ایردراپ آن به کابران، در سه‌ ماهه سوم سال ۲۰۲۴، در بزرگ‌ترین صرافی‌های حوزه ارزهای دیجیتال اتفاق خواهد افتاد.

۶- کتیزن (Catizen)

تاریخ عرضه توکن: ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳)

بعد از تاخیری که در عرضه‌ توکن‌های کتیزن پیش آمد، تیم کتیزن در اعلامیه‌ای در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) اعلام کرد که راه‌اندازی و عرضه توکن CATI در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، در صرافی‌های بزرگ کریپتو مانند بای‌بیت (ByBit) و بیت‌گت (Bitget) اتفاق خواهد افتاد.

چیزی که هنوز مشخص نیست که آیا تخصیص توکن‌ها به کاربران در همان تاریخ اتفاق می‌افتد یا کمی دیرتر از آن. اما پیش از اعلام تاریخ عرضه توکن‌های، استودیو پلاتو (Pluto Studio)، شرکت توسعه‌دهنده کتیزن، اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور)، رویدادهای مهمی در راه است. شاید تاریخ تخصیص توکن‌ها به کاربران نیز برای همین تاریخ برنامه‌ریزی شده باشد.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها