|
کدخبر: 334227

واکنش ایران خودرو به نصف شدن دنا چه بود؟

تصویری عجیب از خودرو دنا پس از یک تصادف در فضای مجازی توجه‌ها را جلب کرده است. این تصویر که نشان‌دهنده نصف شدن خودرو دنا در یک تصادف در پیرانشهر است، در کانال‌های تلگرامی به سرعت در حال انتشار است.

اقتصاد واکنش ایران خودرو به نصف شدن دنا چه بود؟

روز گذشته، در سه‌راهی جلدیان به سمت پیرانشهر، تصادفی بین دو خودرو ملی رخ داد که منجر به نصف شدن خودرو دنا شد.

واکنش ایران‌خودرو به نصف‌شدن دنا پس‌ از تصادف

در این حال، ایران‌خودرو در واکنش به تصاویر منتشر شده از حادثه تصادفی که متاسفانه منجربه فوت دو هم‌وطن شده، تاکید کرده، خودرو دارای تصادفات متعدد بوده که از نواحی مختلف به طور غیر اصولی در خارج از شبکه ایران‌خودرو به هم جوش‌کاری و متصل شده است.

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، خودروی مذکور تولید سال ۱۳۹۶ بوده و دارای دو تصادف سنگین، یک‌بار در سال ۱۳۹۷ و یک‌بار در سال ۱۳۹۹ بوده است.

تصادف اول به نحوی بوده که برای بازسازی خودرو، قسمت‌‌های بدنه‌ای خودرو در ناحیه عقب شامل سرشاسی‌های عقب، سینی کف اتاق و صندوق، گل‌گیرهای داخلی و بیرونی عقب و بسیاری از مجموعه‌های اصلی خودرو نظیر ایربگ‌ها، اکسل عقب، درها، رینگ و تایر، پلوس‌ها و ... تعویض شده است.

دنا-نصف

تصادف که یک دستگاه سمند با یک دستگاه دنا که هر دو خودرو ملی به حساب می آیند در جاده پیرانشهر منجر به نصف شدن خودرو دنا شده  و به مرگ ۲ نفر منجرشده است.

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۱۷:۵۸ دقیقه پنجشنبه ۱۵ شهریور در محور پیرانشهر- نقده ۱۰ کیلومتری سه راهی جلدیان به سمت پیرانشهر جنب کشتارگاه، تصادف دنا و سمند گزارش شد.

نجاتگران پایگاه امداد و نجات سه‌راهی جلدیان هلال احمر پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۱ نفر مصدوم بدحال داشت که بعد از رهاسازی به مرکز درمانی منتقل شد.

محبوبی گفت: پیکر ۲ نفر فوتی این تصادف نیز بعد از رهاسازی توسط ست هیدرولیک خودروی نجات به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

 

منبع: ایران جیب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها