|
کدخبر: 334274

آخرین شرایط فروش خودرو اینرودز در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

گروه بهمن، طرح فروش نقدی و اقساطی ون اینرودز را برای شهریور 1403 اعلام کرد. بر اساس بخشنامه فروش، مدت زمان بازپرداخت اقساط این خودرو به صورت بلندمدت تعیین شده است.

اقتصاد آخرین  شرایط فروش خودرو اینرودز در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

گروه بهمن موتور در شرایط فروش نقدی اعلام کرده است، متقاضیان باید کل مبلغ خودرو را در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند تا در لیست نهایی قرار گیرند. اما در شرایط فروش اقساطی، متقاضیان ابتدا باید مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کرده و سپس باقی‌مانده قیمت خودرو را در اقساط مشخص پرداخت نمایند.

نکته‌ای که در طرح اقساطی این خودرو حائزاهمیت بوده و بهمن موتور سختگیرانه عمل نکرده است، عدم نیاز به رهن سند خودرو در شرکت است. جزئیات شرایط فروش ون اینرودز را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

طرح فروش نقد و قسطی ون اینرودز شهریور ۱۴۰۳

بهمن موتور برای فروش اقساطی این خودرو، قراردادی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضا کرده تا به واسطه آن متقاضیان بتوانند اقساط را از این بانک دریافت کنند. بنابر این تفاهم‌نامه، متقاضیان از روز دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ون-اینرودز۱

بازپرداخت اقساط این طرح ۳۰ ماهه است و خریدار باید مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز کند. ضمناً قیمت قطعی ون اینرودز ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان است.

موعد تحویل ون اینرودز در طرح فروش نقدی، هفته آخر مهرما و در فروض اقساطی، ۳۰ روز کاری تعیین شده است. جزئیات بیشتر را می‌توانید در دو بخشنامه زیر مشاهده کنید:

بخشنامه-بهمن

بخشنامه

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها