|
کدخبر: 334347

رکود سنگین در بازار ارز دیجیتال | قیمت تون کوین زیر فشار فروش ریزش می کند ؟

قیمت تون کوین (TON) در ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۵۶ درصد افزایش به ۴.۹۱ دلار رسیده است. با وجود این رشد، فشارهایی بر روی این ارز دیجیتال وجود دارد که ممکن است مانع از بازیابی پایدار قیمت آن شود. تون کوین در تلاش است تا مجدداً سطح ۵ دلار را آزمایش کند، اما تحلیل‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهند که برخی از فعالان بازار ممکن است مانع از ادامه حرکت صعودی آن شوند.

اقتصاد رکود سنگین در بازار ارز دیجیتال | قیمت تون کوین زیر فشار فروش ریزش می کند ؟

 بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، نسبت حجم معاملات روزانه در سود به ضرر به بالاترین سطح خود از فوریه رسیده است. این موضوع نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های مرتبط با برداشت سود در بازارارز دیجیتال است. زمانی که این شاخص افزایش می‌یابد، فروش‌های سودمحور بیشتر می‌شود و احتمال توقف روند صعودی افزایش می‌یابد.

در همین راستا، شاخص گاوی و خرسی (Bulls and Bears) هم نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران بوده است، که این موضوع احتمال پایان یافتن رشد اخیر تون کوین را افزایش می‌دهد.

قیمت تون کوین اخیراً از سطح ۴.۶۱ دلار بازگشته و اکنون در محدوده ۴.۹۰ دلار در حال معامله است، اما قصد دارد سطح ۵ دلار را فتح کند. با این حال، شاخص قدرت نسبی استوکاستیک (Stoch RSI) هم نشان می‌دهد که ممکن است این تلاش موفقیت‌آمیز نباشد.

با توجه به نمودار بالا، شاخص Stoch RSI همچنان زیر خط خنثی قرار دارد که حاکی از آن است که قیمت تون کوین ممکن است بخشی از سودهای اخیر خود را از دست بدهد.

قیمت-تون-کوین

اگر این موضوع تأیید شود، احتمال کاهش قیمت تا سطح ۴.۶۹ دلار وجود دارد. در صورت از دست دادن این سطح، قیمت می‌تواند تا ۴.۴۷ دلار نیز پایین بیاید.

با این حال، اگر فشار فروش کاهش یابد و سودهای تحقق‌یافته کمتر شود، تون کوین می‌تواند از این رکود خارج شده و به‌آرامی به سمت ۵.۲۵ دلار حرکت کند.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها