|
کدخبر: 334358

قیمت گوشی های هواوی امروز ۱۹ شهریور | Mate 60 Pro حوالی ۹۰ میلیون تومان!

در این راهنمای خرید با رصد دقیق بازار موبایل ایران، لیست قیمت گوشی های هواوی امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ را برای شما جمع آوری کردیم. در ادامه قیمت گوشی های هواوی در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم.

اقتصاد قیمت گوشی های هواوی امروز ۱۹ شهریور | Mate 60 Pro حوالی ۹۰ میلیون تومان!

گوشی‌های هوشمند امروزی به یکی از ابزارهای ضروری و حیاتی در زندگی ما تبدیل شده‌اند. امروزه با این دستگاه‌ها تنها تماس برقرار نمی‌کنیم، بلکه به واسطه ابزارها و اپلیکیشن‌های جدیدی که به اسمارت‌فون‌ها افزوده شده، تقریباً تمامی جنبه‌های روزمره زندگی‌مان به این دستگاه‌ها وابسته است. این موضوع به‌طور کلی برای سلامت جسم و روان ما چندان خوشایند نیست، اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت!

در این لیست ما قیمت بسیاری از مدل‌های برندهای شاخص را ارائه کرده‌ایم. اگر قصد خرید آیفون ۱۳ یا هر کدام از برندهای دیگر را دارید می‌توانید با بررسی این فهرست، نگاه جامعی به قیمت گوشی امروز داشته باشید.

در این گزارش با ارائه لیست قیمت گوشی های هواوی امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، به بررسی قیمت روز یکی از برندهای پرفروش بازار می‌پردازیم.

پیش از آغاز بحث باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به دنبال قیمت روز گوشی خاصی هستید که در فهرست ما وجود ندارد، در بخش کامنت‌ها موضوع را به اطلاع ما برسانید. این مطلب به‌طور روزانه به‌روزرسانی می‌شود تا جدیدترین قیمت محبوب‌ترین گوشی‌ها را شامل شود.

هواوی-میت-1

لیست قیمت گوشی هواوی امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

در این بخش از لیست قیمت گوشی امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ به محصولات هواوی می‌پردازیم. هواوی زمانی جزء ۳ برند برتر گوشی هوشمند در جهان بود. اما با تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت، جایگاه خود را از دست داد.

هواوی با وجود همه پیشرفت‌های خود، در سالیان اخیر و به خاطر تحریم‌های جهانی با مشکلات مهمی در تولید و عرضه گوشی‌های خود مواجه شده است. با این وجود این برند چینی در ایران همچنان طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه قیمت گوشی گوشی های هواوی امروز در بازار ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ را می‌بینید:

لیست قیمت گوشی هواوی
هواوی Pura 70 Ultra 110,000,000 تومان
هواوی  Mate 60 Pro Plus 110,000,000 تومان
هواوی Mate 60 Pro 89,900,000 تومان
هواوی Mate 60
هواوی P50 Pocket 69,000,000 تومان
هواوی Nova 11i 11,715,000 تومان
منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها