|
کدخبر: 334363

تبلت آنر پد X8a به بازار عرضه می شود + مشخصات و عکس

شرکت آنر پس از معرفی گوشی تاشو Honor Magic V3 و تبلت MagicPad 2 و سایر محصولات خود در نمایشگاه IFA 2024 در برلین، اکنون تبلت Honor Pad X8a را به عنوان یک گزینه اقتصادی به بازار عرضه خواهد کرد.

اقتصاد تبلت آنر پد X8a به بازار عرضه می شود + مشخصات و عکس

به نقل از ۹۱mobiles، این تبلت با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۶۸۰ شرکت کوالکام و باتری ۸,۳۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. تبلت آنر پد X۸a به قیمت ۱۲,۹۹۹ روپیه (حدود ۶ میلیون تومان) در رنگ خاکستری فضایی (Space Gray) به بازار هند عرضه می‌شود. این دستگاه هم‌اکنون برای پیش‌فروش از طریق وب‌سایت رسمی شرکت در دسترس است.

ویژگی‌های تبلت آنر پد X۸a

تبلت جدید Honor Pad X۸a به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی با کیفیت Full HD و وضوح ۲.۵K مجهز شده که نرخ تازه‌سازی آن ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. این نمایشگر از نظر اندازه با تبلت‌های جدیدی همچون Infinix XPAD و Lenovo Tab M۱۱ برابری می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به استفاده از چیپست کوالکوم اسنپدراگون ۶۸۰ اشاره کرد که پیش‌تر در گوشی‌هایی همچون سامسونگ گلکسی F۱۴ و HMD Vibe نیز دیده شده بود. تبلت آنر پد X۸a ۴ گیگابایت رم به همراه ۴GB رم توربو و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین پشتی و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی است. همچنین، این دستگاه یک باتری قدرتمند ۸,۳۰۰ میلی‌آمپری دارد، اما اطلاعاتی درباره قابلیت شارژ سریع آن ارائه نشده است. سیستم‌عامل این تبلت نیز MagicOS ۸.۰ مبتنی بر اندروید ۱۴ است.

تبلت-آنر

دیگر ویژگی‌های تبلت جدید و اقتصادی آنر پد X۸a

از دیگر قابلیت‌های قابل توجه این تبلت می‌توان به بلندگوهای چهارگانه Histen و گواهینامه TUV Rheinland برای نور آبی کم و حالت محافظت از چشم بدون لرزش اشاره کرد. همچنین این تبلت از ویژگی تقسیم صفحه‌نمایش (Split-Screen) پشتیبانی می‌کند و تنها ۴۹۵ گرم وزن دارد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها